(nie) chętnie sprzedam CRX EE8
Chcesz sprzedać swojego REXia ? albo inna H ?<br>
Tematy sa kasowane po 60 dniach nieaktywnosci !

Posty: 7   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
MarO
 
Posty: 329
Dołączył(a): 2011-03-06, 20:07

(nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez MarO » 2019-09-30, 17:11

Wystawiłem swoją Hondę na aukcję, żeby się sprzedawała :D
Na sprzedaży mi nie zależy, stąd dosyć zaporowa cena ale jak ktoś szuka naprawdę fajnego egzemplarza i będzie zdeterminowany to się dogadamy. Póki co kiszę ją, jeść nie woła, jeździ mało, ok 500km rocznie.
Dla rodaków cena niższa o jakieś 10k zł :)
Póki nic mnie nie ciśnie, wrzucam info tylko tutaj jakby ktoś szukał.
Rozsądne propozycje również wezmę pod uwagę.
Ogłoszenie:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=285108437

Link do tematu:
https://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=67693

Pozdro :dupa:
Temat z moim EE8
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=67693

Avatar użytkownika
dj-napster
 
Posty: 1312
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice
Samochód: EE8 VTEC 1990

Re: (nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez dj-napster » 2019-09-30, 17:45

Tyle EE8 jeszcze nigdy nie było na sprzedaż, dwa lata temu i dalej nie dało się kupić nic sensownego a teraz można przebierać od gruzów po igły.
Tylko te ceny wywaliły strasznie w górę i to chyba przyczyna że prawie każdy próbuje sprzedać.

Avatar użytkownika
MarO
 
Posty: 329
Dołączył(a): 2011-03-06, 20:07

Re: (nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez MarO » 2019-09-30, 17:50

U mnie prawde mówiąć jedyna przyczyna to taka, że praktycznie tym autem nie jeżdżę, serce mi pęka jak znowu musze odpalać go od kabli bo aku sie wyładował :(
Zainwestowałbym w coś czego będę więcej używał.
Jak będę mógł na nim zarobić, to sprzedam. Jak okaże się że nie są tyle warte to będę sie bujał tym bez celu pare razy do roku. A jak przyciśnie to puszczę tanio i tyle.
Temat z moim EE8
http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=67693

Avatar użytkownika
BornToBuyCRX
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2008-10-01, 17:39
Lokalizacja: Żywiec

Re: (nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez BornToBuyCRX » 2019-09-30, 23:07

Ładne autko :ok:
"Ty tez pie*dolisz Nikos, chociaz akurat Ciebie lubie"

Avatar użytkownika
-venom-
Moderator
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 2008-09-24, 19:46
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ED9 B16A1

Re: (nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez -venom- » 2019-09-30, 23:16

MarO, jeśli chcesz na serio sprzedać auto to nikt nie przyjedzie taki kawał (z mobile) oglądając te foty :) Zrób trochę lepsze zdjęcia, nagraj film.

Ja od 4 lat zrobiłem dwoma crxami łącznie 1500km i wcale mnie nie boli, że stoją. Jakbym miał gdzie to bym sobie jeszcze postawił kolejne ;)
ED9 B16 (ex czub) in progress...

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9957
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

Re: (nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez atom1 » 2019-10-01, 23:46

a to dzwne, bo mnie boli ze mam 4 auta ktorymi jezdze "wekendowo" i zawsze musze wybierac
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

kamel
 
Posty: 225
Dołączył(a): 2006-03-04, 01:01

Re: (nie) chętnie sprzedam CRX EE8

przez kamel » 2019-10-06, 20:29

czy jest jeszcze na sprzedaz ?

Posty: 7   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Teraz jest 2019-10-18, 00:46