Witam,
Przyszedł ten moment, czas kiedy powinienem znaleźć dla babci hondy nowe miejsce u nowego właściciela. Najlepiej w ciepłym garażu u osoby która z równym zapałem podchodzi do crx, może ona dokończy czy bardziej "dopieści" projekt i pokaże go szerzej na zlotach i zawodach. Jako że auto nie do końca jest seryjne potrzebuję fana zarówno tuningu tak i klasycznego wyglądu. Babcia ma przeszczepione i wzmocnione serce z dużo nowszej generacji Hondy Civic, mianowicie jest to zakuty i doładowany silnik B16A2 z kilkoma lepszymi od seryjnych dodatkami. Pełną specyfikację przedstawiam poniżej.
Chciałbym auto sprzedać w całości, może być ew. bez kół, ale też jak ktoś ma konkretną propozycję na swap z turbo czy kompletną bude to rozważę możliwość rozbiórki.
Cena: 25 tys. do negocjacji
SILNIK: B-series łapy custom cnc
Blok: B16, tłoki Wiseco 8.5-1, korbowody Eagle, kółko pasowe N1, panewki ACL Race, wał spasowany, wyważony ze sprzęgłem i pasowym, mikropolerka, na bloku zamontowana podkładka pod filtr oleju AutoGauge i podkładka Mocal z termostatem, 13 rzędowa chłodnica oleju MOCAL, odpowietrzenie silnika wyprowadzone z tyłu bloku podłączone pod oil catch tank, chłodnica wody"china" zmodyfikowana pod Crx Ballade (sprawdza się idealnie), cienki wentylator z dodatkowym włącznikiem w kabinie,
Głowica B16A2: śruby głowicy ARP, porting kanałów dolotowych i komory spalania, sprężynki i tależyki Omni Power, wałki gsr, kółka CatCams, listwa AEM z regulatorem ciśnienia paliwa i wskaźnikiem.
Wtryski 560 ccm
UKŁAD DOLOTOWY: turbosprężarka Garrett T3/T4, intercooler Precision 350 HP, dolot 2",kolektor A2 po pasowaniu z głowicą
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor skrzynkowy z kwasówki custom, WG Turbonetics, dp i wydech 2,5, tłumik środkowy i końcowy poprzeczny Mtech
ELEKTRONIKAi ELEKTRYKA: PreOBD ---> OBD1, P28
UKŁAD NAPĘDOWY: S9B po wymianie wszystkich łożysk, ACT HD, sprzęgło hydro, półosie custom MotoMax
ZAWIESZENIE: amortyzatory przód utwardzone oem, drążki skrętne 28 mm, tył vogtland -30, amortyzator tył Bilstein B8, rozstaw śrub 4x114.3, zestaw czerwonych poliuretanów energy suspension master kit, regulowany drążek panharda na tulejach poliuretanowych
UKŁAD HAMULCOWY: pompa 15/16, tarcze 262mm z przodu, tył oem
BODY-KIT: seria, wymienione reperaturki błotników i progi, lakier NH0, szyber laminat
KOŁA: felgi Sprint Hart CP-f Dunlop Formula 15/6.5 et. 42 (jedne z najlżejszych felg w 15' ok. 4 kg szt.)
Opony Yokohama advan AD08 195/50/15 dot. 2012
ŚRODEK: seria tapicerka, Rollbar, 3 pkt pasy Sabelt, zegary: doładowanie, egt, ciśnienie oleju, temperatura oleju AutoGauge, elektryczne szyby,
Aktualne doładowanie 0.7 bara. Jeszcze nie byłem na hamowni ale auto jest szybkie.
Pozdrawiam
Gabriel