Witka, pora niestety na mnie, brak czasu, potrzeba bardziej uzytkowego auta i chyba starosc sprawila, ze pisze tu takie rzeczy...
aktualny konfig auta:
B16A1
- dolot short ram ze stozkiem AEM (liczony przez fawora)
- kolektor z A2 + przepustnica C4 rozwiercona na 64 mm
- wydech 4-2-1 + 2.25 na 2 mtechach, kolektor w bandazu
- wałki Edelbrock stg1 + sprezynki + talerzyki + reg. kółka Skunksa czy cos kolo tego
- nowy rozrzad na OEM czesciach
- olej 10W60 Valvo VR1
- P28 + strojenie dohcvtec.pl
nie bylem na hamowni - winno byc ok 180 km.
Zawiasy i inne:
- gwint D2 racing, przelot z 4-5 tys
- calosc na poliuretanie
- heble przod 282 Mikoda GT + ferodo Premier, tyl 240 Mikoda GT + ferodo Premier
- stalowy oplot
- pompa 1" z serwem Pralka VTi
- felgi Buddy Club P1 odnowione, proste, niespawane + R1R ze spora iloscia miesa
- nakretki R40
- dokladka JS Style
- tylna lotka jakas niemiecka, ale jak dla mnie pasi
- szyber z carbonu
Srodek:
- Recaro z ITRa (odnowione)
- Takaty
- Harness Bar
- short + mugen style
- brak audio
- zegary cisnienia i temp oleju
- kiera MOMO Corse D32
- PODŁOKIETNIK OEM
Auto ma jeden mankament - buda do kompleksowej reanimacji, a najlepiej do wymiany.
Cena: 20 tys. (same walki ze strojeniem pociagnely mnie ponad 4.5 tys).
Opcja kupienia bez kol i foteli, wtedy cena 16k.
tel. 669 054 666
PS - auto pewnie sie cale nie sprzeda, takze bedzie rozbierane na czesci.
Foto:
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 3859_o.jpg
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 2750_o.jpg
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8550_o.jpg
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 6307_o.jpg