[s] CRX ED9 91 D16A9 + dodatkowe graty
Chcesz sprzedać swojego REXia ? albo inna H ?<br>
Tematy sa kasowane po 60 dniach nieaktywnosci !

Posty: 4   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Masny
Forumowicz
 
Posty: 925
Dołączył(a): 2015-01-05, 16:32
Lokalizacja: CTR
Samochód: CRX 91'

[s] CRX ED9 91 D16A9 + dodatkowe graty

przez Masny » 2016-07-08, 08:56

Siemka!
Czas sprzedać moje małe cudo:

O samochodzie:
MODEL: Honda CRX ED9 1991
SILNIK:
- D16A9 - włożony niedawno, zdrowy. Przez ~4kkm nie zjadł ani grama oleju.
- nowa sonda lambda NTK
- zregenerowany aparat zapłonowy
- Nowy akumulator, kupiony w styczniu
- nic z samochodu nie wycieka
UKLAD DOLOTOWY: OEM (pucha + łapacz; mam jeszcze rezonator który trzeba zamontować)
UKLAD WYDECHOWY: Prawdopodobnie OEM, nie jestem pewien
ELEKTRONIKA: odb0
UKLAD NAPĘDOWY:
- Prawie standard. Założony nowy, czarny short-shifter i na to czerwona gała skunk2.
- Skrzynia 7/10, biegi wchodzą elegancko (poza wstecznym, czasem trzeba wrzucić 2jkę i potem dopiero wsteczny)
- Sprzęgło 6/10. No, może trochę więcej. Ja w każdym razie nie nie miałem z nim problemów. Jednakże wymaga chwili przyzwyczajenia
ZAWIESZENIE: sprężyny H&R, amortyzatory chyba oryginalne. Jest bardzo, bardzo twardo. Gokart.
- W styczniu wymienione wszystkie gumy z tyłu oraz wahacze z tulejami przód
UKLAD HAMULCOWY: Tarcze i klocki wymieniane w styczniu.
BODY-KIT: BRAK
ŚRODEK: Standard, bez modów. Nowe obszycie oparcia kanapy z tyłu, fotele w stanie dobrym, nie śmierdzi, było dbane. Na podłodze gumowe dywaniki. Jeden boczek (ten za drzwiami) lekko pęknięty ale sklejony i się trzyma elegancko. Oryginalna dykta bagażnika included, tak samo jak koło zapasowe (chyba oem?) i lewarek (non oem). Półeczka bagażnika regenerowana, nie popękana, nie zniszczona.
Założona rozpórka z tyłu + rozpórka na przod czeka na zamontowanie
KOŁA:
Lato - 16'' firmy ATP; wyprostowane, wypiaskowane i polakierowane na połyskliwy czarny i białą perłą. Do tego nowe opony 205 45 16r Goodyeara Eagle Asymmetric F1 86Y
Zima - 14'' firmy ATP, wymagają wyprostowania i odnowienia; ale ogółem nie są złe. Do nich opony uniroyal kupione jako nowe w 2014r
MOC: Teoretycznie 124 KM
Ciało
- Wspawane reperaturki progów i nadkoli
- Na aucie nie ma dużo szpachli; elementy które były pokiereszowane były wymieniane na nowe (maska, drzwi)
- nowa szyba czołowa z uszczelką.
- Maska od civica IV
- postoje i kierunki depo
- lampy przód/tył stanley.
- lapmy przód przedlift, dwukomorowe. Moim zdaniem bardziej pasują do auta.
- zakonserwowana podłoga, wnęki nadkoli i ogołem wszystko od dołu
- wypiaskowana i proszkowo wymalowana belka z przodu
- wzmocnienie zderzaka przód/tył zakonserwowane
- Cała buda pomalowana na lakier black gold pearl w grudniu/styczniu tego roku w komorze lakierniczej mam masę zdjęć z tego procesu.
- Lakier jeszcze przed pierwszym polerowaniem, więc jeszcze długie życie przed nim :)
- ogółem buda bardzo zdrowa, robiłem wszystko aby rdzy nie było nigdzie

Jednakże jak każde auto - ma jakieś wady i rzeczy do poprawki. Na dzień dzisiejszy to:
- woda kapie na kanapę z prawego zawiasu klapy.
- kapie woda z tylnej lampy do bagażnika
- Honda najwyraźniej była po lekkiej kolizji z tyłu (nie za mojej kadencji), bo podłoga w bagażniku jest minimalnie pofalowana. Wspominam o tym tylko z grzeczności; wszystkie elementy do siebie pasują i nie widac zeby miala kiedykolwiek jakąś stłuczkę.
- postojówki z braku kasy przykleiłem na silikon i przykręciłem śruby. Chciałem to później, w przypływie gotowki zrobić na spinki, ale na przypływ gotówki dalej czekam :D
- Jednej śrubce trzymającej maskę urwał się łepek przy dokręcaniu i maska trzyma się na trzech śrubkach. Nie wpływa to na jazdę samochodem, przejechałem tak juz sporo i obyło się bez zbędnych rewelacji. Chciałem to poprawić w późniejszym czasie ale patrz wyżej
- delikatne cylindryczne ryski na przedzie maski, powstały w wyniku czyszczenia ptasiego g^wna nieodpowiednią ścierką. Nie są głębokie, przy pierwszej polerce znikną; + jedna rysa na lewej stronie maski, ktoś przypadkiem musiał przejechać kluczem i potem chciał zatuszować swój występek.
- Nie działa prędkościomierz, slimak jest wypięty
- Lekko wariuje elektryka świateł, zapewne wina przełącznika świateł (mam nowy w domu, czeka na zamontowanie)
- Szyberdach jest zablokowany. Silniczek wydaje dźwięk jakby działał.
- prawa szyba nierównomiernie się podnosi

Słowo podsumowania.
Gdy kupiłem to auto, było ono w bardzo średnim stanie. Gibało się w zakrętach, nie trzymało się drogi, prezentowało się wizualnie bardzo słabo i miało dużo usterek i niedoróbek. Ogółem auto badziej straszyło jazdą aniżeli dawało przyjemność.
Przez ten czas wiele się zmieniło. Auto zmieniło swoją prezencję, na plus oczywiście :)
Dodatkowo sporo zostało poprawione też w zawieszeniu; dzięki nowym wahaczom i gumom jazda samochodem w końcu daje przyjemność. A po wbiciu na autostrade przyjemność wzrasta 100000 krotnie (auto dosłownie sprawia wrażenie przyklejonego do drogi, a twarde zawieszenie i szerokie opony letnie dają spore pole do popisu). Jeżdżenie po dziurawych drogach co prawda nie jest przyjemnością, ale nie do tego to auto zostało zrobione.
Szczerze mówiąc, żal mi sprzedawać to auto, bo drugie, tak zadbane ciężko będzie znaleźć. Wszystko było robione w nim pode mnie a nie na handel, W niczym (poza spinkami do postojwek:D ) nie szczędziłem pieniędzy, wszystko było robione porządnie).

Auto aktualnie jest za zimowych kołach, srebrnych 14'' z oponami uniroyal kupionymi jako nowe w 2014r


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Cena 12.000zł.
Poważnie zainteresowanych zapraszam na PW gdzie podam numer telefonu i tam odpowiem na wszelkie pytania.
Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 2016-11-14, 11:04 przez Masny, łącznie edytowano 4 razy

Avatar użytkownika
Masny
Forumowicz
 
Posty: 925
Dołączył(a): 2015-01-05, 16:32
Lokalizacja: CTR
Samochód: CRX 91'

Re: [s] Honda CRX ED9 na swap lub szlif

przez Masny » 2016-07-08, 19:14

A tutaj co nieco o kołach:
Firma : ATP (dawniej AT italia)
Oznaczenia z tyłu alufelg:
Obrazek

Zakupione w takim stanie:
Obrazek
Obrazek

By potem przejść przez prostowanie, piaskowanie i malowanie:
Obrazek
Obrazek

I na koniec wpadły takie oponki
Obrazek

Avatar użytkownika
Masny
Forumowicz
 
Posty: 925
Dołączył(a): 2015-01-05, 16:32
Lokalizacja: CTR
Samochód: CRX 91'

Re: [s] CRX ED9 91 D16A9 + dodatkowe graty

przez Masny » 2016-11-14, 11:05

Ogłoszenie ponownie aktualne, tylko tym razem auto z nowym silnikiem

+ dodatkowe graty to:
Pozostałości po starym silniku D16Z5, półka tylna przygotowana do obicia skajką, drugi dolot oemowski i inne....

Możliwa zamiana na coś 5-cio drzwiowego; Volvo, audi itp

Avatar użytkownika
Masny
Forumowicz
 
Posty: 925
Dołączył(a): 2015-01-05, 16:32
Lokalizacja: CTR
Samochód: CRX 91'

Re: [s] CRX ED9 91 D16A9 + dodatkowe graty

przez Masny » 2016-11-21, 12:04

Nadal aktualne, podbijam

Posty: 4   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2024-03-29, 09:06