Witam.
Zastanawiam sie nad sprzedażą mojej del sol ktora juz stoi 4 lata w garażu, jest co miesiąc na kilka sekund odpalana.
•MODEL:
- CRX IIIgen Del Sol, 1993, EG2 elektryczny dach
•SILNIK:
- B16A2 - 1,6 DOHC
- olej 10w60 LIQUI MOLY syntetyk wymieniany co 5 tys nie brał ani grama oliwy.
•UKŁAD DOLOTOWY:
- polerowany dolot CIA stożkiem k&n
•UKŁAD WYDECHOWY:
- korektor 4-2-1
- środkowy przelotowe
- końcowy Twim Loop "SRS"
- wszystko na kwasówce 2,25''
•UKŁAD HAMULCOWY:
- przód tarcze SPEEDMAX nacinane, klocki FERODO
- tył tarcze ATE, klocki ATE
•ELEKTRONIKA:
- seria czyli el. lusterka, szyby boczne, szyba tylna, centralny zamek autoalarm el dach
•ZAWIESZENIE:
- gwint "Rokkor" + camber kit
•BODY-KIT:
- Felgi Rota Group N 15''x6,5 et40
- Lampy przód black clear zespolone ze wstawioną soczewką i bi ksenon
- Lampy tył red & wait
- 3 lampa stopu
- Kierunkowskazy boczne białe płaski OEM look
- Zaciski pomalowane na czerwono
•ŚRODEK:
- kierownica Raid 32cm naba Raid
- Fotele z s2000
- zegary Indiglo "seledyn"
- Auto Gauge Indiglo "seledyn" 3x
- ciśnienie oleju
- temperatura oleju
- woltomierz
-Cały srodek czarny
•HISTORIA
Solka została sprowadzona od pierwszego właściciela z Szwajcarii w stanie seryjnym przebieg około 90 tys km
Teraz ma ~130tys
Cena 15tys zl
Kontakt: PW
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka