Crx EE8 Street fighter
Chcesz sprzedać swojego REXia ? albo inna H ?<br>
Tematy sa kasowane po 60 dniach nieaktywnosci !

Posty: 4   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Marek94
 
Posty: 454
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35

Crx EE8 Street fighter

przez Marek94 » 2018-02-09, 14:21

Witam jak w temacie sprzedam swoją zabawkę miała jeszcze zostać ale udało się kupić konkretną konkurencje,w auto wsadzane kupę pieniędzy czasu i serca sprzedaje z żalem bo jestem strasznie sentymentalny a na dodatek nie dokończyłem swojej wizji a może dla niego to i lepiej :D.
Mogę go sprzedać w dowolnej konfiguracji na pokładzie aktualnie jest:
B18cx moc ok 250 km,isc,klatka wkręcana najwyższy dostępny model,skrzynia jdm itr po wymianie sycchro 2 biegów jeszcze nie wsadzona na auto mam też y21.
Buda po blacharce pozbawiona rudej i zabezpieczona bezwypadkowa,lampy ef szyber zaklejony pleksi ale na rantach tak że nic nie jest uszkodzone można wrócić do oem tyczy się to każdej modyfikacji w tym aucie.W środku są boczki,fotel pasy i kiera ale mam też cały oem środek do niego.Zawias na czerwonym i żółtym poli wszystkie wahacze regulowane.
Więcej w tym wątku viewtopic.php?f=17&t=69352&start=15 cena 33 tysiące zawracaczą dupy dziękuje jak ktoś che całość to przed oględzinami che widzieć pieniądze.Sprzedaż na graty po tym jak ktoś weźmie budę tu też dowolna konfiguracja.
Ogłoszenie chaotyczne ale jak znajdę więcej czasu to ogarnę to lepiej jak ktoś jest zainteresowany to proszę o pw auto na razie oficjalnie nigdzie nie wychodzi jest ogłoszone tylko tu bo chciałbym żeby buda lub całość poszła w dobre łapki.

Avatar użytkownika
mały91
 
Posty: 281
Dołączył(a): 2010-07-08, 22:36
Lokalizacja: Poznań
Samochód: EE8 B20VTEC

Re: Crx EE8 Street fighter

przez mały91 » 2018-02-11, 18:49

Jakie modyfikacje pozwolily uzyskac 250hp z b18c4? ;-)
Mój CRX:
https://www.facebook.com/ee8b20vtec

Avatar użytkownika
Marek94
 
Posty: 454
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35

Re: Crx EE8 Street fighter

przez Marek94 » 2018-02-13, 01:41

doprężenie tłokami,wałki obróbka głowicy sama głowica z c6 kolektory,przepustnica do tego wkład do pompy oleju wrzucę spec motoru jak nie zapomnę.

Avatar użytkownika
Marek94
 
Posty: 454
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35

Re: Crx EE8 Street fighter

przez Marek94 » 2019-03-17, 23:52

up
Witam mam dziś na sprzedaż swoją wieloletnią prace wynikiem której jest Honda crx EE8 przerobiona na ulicznego spartana .Zacznę od podstawy czyli budy jej stan jest bdb nie patrząc na powlokę lakierniczą sama karoseria została bardzo dokładnie sprawdzona co daje pewność do braku poważnych wypadków czy kolizji ,nie miała wstawianych ćwiartek podłużnic czy któregoś pasa : tylny jest 100% oryginalny przedni zaś ma wycięcie w jednym miejscu na większą chłodnice poza tym nic. Pod względem korozji jest tak samo karoseria jest od niej wolna była naprawiana w tradycyjnych miejscach czyli dwie małe łaty w podłodze w okolicach nóg reperaturki tylnie elementy te wstawiał któryś z wcześniejszych właścicieli za mojej kadencji zostały wstawione dolne poszycia progów z 1mm blachy z ocynku samochód został rozebrany do gołej blachy co mam uwiecznione na zdjęciach i bardzo konkretnie i profesjonalnie zabezpieczony więc przyszły właściciel ma to z głowy .Co do reszty karoserii to jej stan przedstawia się następująco, maska jest prosta aczkolwiek widać że była już malowana ma parę skaz które przez lata powstały w wyniku eksploatacji ,błotniki proste malowane bez widocznej rdzy ,drzwi naloty rdzy pod listwami w tradycyjnych miejscach malowane ,tylna klapa śmietnik zgnita szybra niema w jego miejsce bezinwazyjnie wklejona plexi sam mechanizm sprawny i działający posiadam wszystko do ponownego zmontowania tego w całość , zderzaki jak na swój wiek i sportowy charakter auta w dobrym stanie lampy z wersji ef plastikowe szkła wtajemniczeni wiedzą że to rzadki temat w dobie gdzie oryginalna lampa kosztuje 1000pln mam też szklane ,na kierunkach widoczne ryski ,blenda tył jak i lampy bez widocznych uszkodzeń.
Wnętrze jest wybebeszone został jeden fotel marki mirco xl plus pasy szelkowe ,deska jest w flocku znajdują się na niej 3 zegary ciśnienie i temp oleju oraz temp wody. Boczki drzwi zostały oem szyby w prądzie tak samo lusterka całości dopełnia klatka waży 12,5kg bez śrubek ale to więcej niż te 0,5kg nie waza .Klatka posiada 6 zastrzałów w podlone i 4 sklecane poprzecznie pałąki .Całość jest skręcana wiec zawsze można ją wymontować klatka jest przeznaczona do crxa wiec nie trzeba rezygnować z plastików /boczkow, ciąć deski itp. Jedynie trzeba zrezygnować z tylnich głośników można nawet jeździć z poskładanym środkiem tzn z kanapa oparciem polka bagażnika itp. Wiec jest to fajna sprawa jak komuś zależy jeździć w klasie street .Klatki te używane są przez profi teamy w klasach s2000 , chromo-molibden posiada bardzo dużą odporność na rozciąganie nie jest to aluminium ! dla przykładu podam siły:
- stal ma od 340 do 1800 N/mm2,
-chromomolibden 930 N/mm2,
-aluminium 90-180 N/mm2
Auto stoi na gwincie isc posiada regulowane wahacze górne tył i przód oraz drążki reakcyjne ,wszystkie tuleje zostały zmienione na czerwone Poli cały zestaw w idealnym stanie.
Hamulce przód 2 tłoczki z legęda tarcza 282 największe co da rade wcisnąć w felgę 15,tył ep3 tarcza 260 do tego przewody w stalowym oplocie i pompa 1 cal po pełnej regeneracji wraz z serwem z atr
Serce to :
Dół --> b18c4 na tłokach z b16b ( pctx) , do tego oem pierscienie z ASO , nowa pompa oleju z b18c6 ( z pancernym wkładem Circuit Worx) , Panewki ACL ,
Góra --> Czapka z b18c6 + wałki BC stage 2 + talerzyki i sprężynki + reg.kołka vision, szpilki głowicy ARP.
dolot skunk2,wydechowy replika tody reszta kwas 2,5 cala ,przepustnica skunk alpha 70 mm , lekki zamach 5,2 Napęd przekazywany jest na skrzynie s80 itr
Inne Aku przeniesiony w dół na belkę dla zmniejszenia masy jest z tico miałem pobawić się z motocyklowym ale brakło czasu. Wymiany wymaga sprzęgło , rozrząd mimo to że ma przejechane niewiele km to z racji mocno przebudowanego motoru i ostrego traktowania i wieku też należało by wymienić. Jako że na przestrzeni czasu spec osprzętu uległ zmianie trzeba by go ponownie wystroić .Miałem to wszystko zrobić przed sprzedażą ale nie wiem na 100 czy auto pójdzie w całości i nieche po prostu topić kasy której nie odzyskam rozbierając go na części. Rex stoi na oz wrc na które nawleczone są opony toyo r1r .Jak sobie cos przypomnę to dopisze.
Auto mogę sprzedać w dowolnej konfiguracji lub na części pod warunkiem że ktoś weźmie budę i tu też dowolność totalna mogę sprzedać nawet golutką karoserię. Dopóki buda nie pójdzie nie sprzedaje nic osobno więc proszę pytać o budę lub o całość. Jazda możliwa jedynie po wpłaceniu zaliczki w wysokości całości auta. Możliwy transport na całą Polskę i zagranicę po wcześniejszej wpłacie i uzgodnieniu . Powodem sprzedaży jest posiadanie dwóch ee8 i dokupienie ap1 która teraz robi za maszynkę do upalania a nie stać mnie na utrzymane dwóch aut służących do tego samego celu. Wiem co mam rozebrałem crx jak i innych honda masę wiec od razu marudą i handlrzyną którzy dają 20 i borą z góry dziękuję. Jako że posiadam warsztat samochodowy możliwe oglądnięcie auta z każdej strony.
Cena 33 do negocjacji dal starych forumowiczów do sporej ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Posty: 4   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Teraz jest 2019-09-17, 16:30