Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez karwos » 2011-09-20, 00:59
przez karwos » 2011-12-19, 00:44
przez Sivek » 2011-12-19, 11:36
przez sniper » 2011-12-19, 16:14
przez mar0991 » 2011-12-19, 16:36
przez karwos » 2011-12-21, 16:39
przez mar0991 » 2011-12-28, 16:30
przez 22as » 2012-01-13, 20:47
przez mar0991 » 2012-01-14, 10:00
przez Łuki » 2012-01-30, 19:02
przez balder » 2012-01-30, 20:33
przez Łuki » 2012-01-30, 23:14
przez LukaszDS » 2012-02-03, 01:16
przez gryzon » 2012-02-03, 11:09
przez maciu$ » 2012-02-03, 14:11
gryzon napisał(a):Jest to jedna z moich Hond A tak wogle LukaszDS jak tam wyszlo z punko odmarzla ropa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości