Wyprzedaż części z mojego auta i nie tylko
Mohr, jak na Mohra to stan najlepszy ze wszystkich które miałem, w połączeniu z kolektorem 4-2-1 nawet na seryjnej średnicy czuć było spory przyrost, dupohamownia chyba bardziej odczuła brak przelotu niż mpfi głośność niewiele głośniej niż seria (puchę ma 2x jak seria), dzwięk nie męczący spokojnie da się latać po trasach i gadać w czasie jazdy
Cena: 350zł
Kolektor 4-2-1
Normalny jebaj tylko, że z tych lepszych tzn z większymi kanałami na głowicy 46 na wylocie bodajże 52 inne mają odpowiednio 42 i około 48-49 na wylocie, porównywane organoleptycznie przy demontażu urwałem 2 śruby na łączeniu góry z dwururką i jest jeden wgniot na dwururce ale to na nic raczej nie wpływa, poza tym, że śruby trzeba wymienić
Cena: 250zł
Zawieszenie
Zawias -40, przód zestaw na sprężynie Vogtlanda+amor cup line praktycznie nówka max 3kkm, tył sprężyny Jamexa. Całość bardzo fajnie się sprawowała auto prowadziło się jak gokart i nie traciło przyczepności na byle dziurze, o aspekcie wizualnym nie muszę się wypowiadać, bo wiadomo, że wygląda dużo lepiej niż seria .
Cena: 250zł
Pokrywa zaworów, nie doczekała się założenia także nie wiem czy dzięki niej auto szybciej jeździ w każdym razie fajnie wygląda, a wypolerowana dupka dodaje jej uroku (dupka nie wiem czy ładna, bo twarzy nie widać :hyhy: )
Cena: 50zł
Poliuretan na przód, też nie doczekał się założenia
W skład zestawu (8 elementów) wchodzą:
Przygarnę opony 14" komplet letni do jazdy, a nie do spalenia :p
Przydadzą mi się także springi -30/40 do V/VIg/Del sol. Ewentualnie przednie z 4g/ed9.