Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Michau » 2012-02-08, 00:49
przez PeeLeeN » 2012-02-09, 00:16
przez orowiok » 2012-02-09, 10:36
przez toomek_124 » 2012-02-20, 17:10
przez Michau » 2012-02-24, 14:51
przez PeeLeeN » 2012-03-02, 10:34
przez orowiok » 2012-05-23, 21:08
przez tomas82 » 2012-07-03, 22:21
przez Kicman » 2012-07-23, 19:13
przez Góral » 2012-12-05, 04:25
przez Archos » 2013-02-19, 19:12
przez Berbo » 2013-02-19, 19:15
przez Archos » 2013-02-19, 19:25
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości