A więc odświeżę troszkę temat.
Civic skończony juz praktycznie na zewnątrz, wewnątrz też nastąpiło wiele zmian, został wstawiony kompletny środek, wszystkie plastiki są czarne;] tylna kanapa wraz z oparciem i zagłówkami z ee9, przednie fotele w idealnym stanie od crx, na dniach zamawiam czerwone klubowe dywaniki civic4g. Wydech cały zrobiony od kolektora na jednym środkowym tłumiku i końcowym ala APEXI.
Ostatnio edytowano 2010-10-18, 08:27 przez - maciek -, łącznie edytowano 1 raz
Auto kosa
Co prawda na reanimację samochodu poszedł worek pieniędzy, że można byłoby jako takie EE8 kupić, ale chyba warto było.
Znaleźć w miarę zadbanego IV gena powoli graniczy z cudem.
Felgi już widziałem, będzie git
Musisz jakieś porządne zdjęcia zrobić, a nie jakieś marne trzaski u teścia pod szopą
Samochodzik przez te parę lat odkąd go kupiłem zmienia się mam nadzieje na lepsze, dodam że w przeciągu 3 lat zrobiłem nim tylko 2tyś km, gdyż ciągle jest coś robione, a z braku czasu i $ tak wolno wszystko idzie.
Samochód troszkę się zmienił, mam nadzieje, że na lepsze ale to wy musicie ocenić sami
Civic dostał nowy silnik, poszukiwany długo, o bardzo niskim przebiegu, oczywiście cały nowy rozrząd wraz z pompą wody, uszczelki termo izolujące kolektor ssący oraz przepustnice, lekkie koło zamachowe stoczone i wyważone na 4,2kg, do tego sprzęgło spiekowe od pana Wróbla (sprzęgło bardzo polecam) chodzi rewelacyjnie, nawet nie czuć, że to spiek, ale to może być spowodowane, że była odpowiednia tarcza pod spieka, warto o tym poczytać. poduszki silnika zalane klejem od szyb, co by silnik nie latał po komorze :] W komorze silnika też bardzo wiele się zmieniło. Pojawił się tam biały kolor, jak cały civic, wszystkie kabelki zostały usunięte, puszka bezpieczników, map sensory i inne ustrojstwa zostały przeniesione do środka, wykładzina w środku nabrała koloru czerwonego. Plany turbo staja się tak odległe jak Słońce od Ziemi, gdyż jeśli ktoś chce mieć wszystko dokładnie i robi to sam, w dodatku pracując, to naprawdę wszystko tak się przeciąga, że szkoda gadać. Dolot powietrza to zwykła power rura ze stożkiem simoty :wstyd: , a rura owinięta bandażem termo izolującym. Pochwalić się mogę również hamulcami gdyż, sądzę, że dobre hamulce to podstawa całej zabawy z modami, i raczej za to powinniśmy się zabrać wpierw, a potem za silnik Więc tak: pompa hamulcowa 1" wraz z serwem jest od prelude, zaciski przednie również od prelude (282mm), tarcze to mikody, tył seria, przód 262mm, przewody w stalowym oplocie, zmodyfikowany korektor siły hamowania (tył łapie o ok 5% mocniej niż seria, ale idealnie to się komponuje z przednim zestawem. Oczywiście wszystkie zaciski zrobione od podstaw, rozebrane na drobny mak wypiaskowane, pomalowane, nowe gumki itp itd. Oponki to yokohamy parady spec2, które leżą na advanach
To już chyba koniec tego wypracowania
Plany na przyszłość:
- fotel pasażera od ee9, bride dla kierowcy wraz z szelkami.
- zamontować nakładki na progi od ee9
- zderzak tył jdm.
No bracie, wyszło extra
Widzimy się za 2 tygodnie, to zbadam organoleptycznie tę ceerkę w kombi.
Jeśli chodzi o Bride'y to takie bym widział (dwie sztuki)