Jako ze Mazda 323F jest dośc mała i skromnie wyposażona, trzeba było cosik pomysleć i zmienić. Wybór padł na większe auto typu SUV lub VAN. W grę wchodziła na 99% Honda, gdyz jezdziłem juz innymi autami i jednak mam takie zboczenie, że Honda to Honda i innego nie chcę. Zacząłem szukac CR-V, jednak nie jest to takie łatwie, by kupić na rynku auto, które bedzie spełniało wymagania co do ceny i wyposazenia. Na całe szczescie oszczedziłem sobie kilometrów i poszedłem swoją sprawdzoną starą drogą jeśli chodzi o zakup auta.
A wiec trzeba sobie wypatrzyc dany egzemplarz, mimichodem poznac jego przeszłośc i nachodzić systematycznie własciciela żeby sprzedał auto. Tak tez zrobiłem, sledziłem ceny jaki pojawianie się takich aut na allegrogo ale tez u mnie w miasteczku trułem dupę gościowi co miał takie auto.
Stanęło na moim i jestem mega zadowolony.
Cosik o Hondzie:
CR-V 1998r, orurowana, silniczek B20B ponoć 128KM ale jak na takie duże auto naprawdę jedzie. Przebieg 98tyś km i jest oryginalny. Koles sprowadził to auto w 2000r jako lekko uszkodzone, a nawet za starych czasów pamiętam ze była taka robiona u znajomego w warsztacie. Jezdziła tym jego zona, i ktos jeszcze z rodziny. Ogólnie własciciel ma kilka aut, także wiem na 100% że przebieg jest taki jaki jest, hehe.
Wyposazenie też nie skromne, wręcz chyba ma wszystko. Klima, skóra, 2 komplety alufelg 16', ciemne szybki, pełna elektryka, 2 poduszki, podgrzewane fotele, relingi dachowe, orurowanie, hak, oryginalne radio Hondy.
Wrażenia z jazdy całkiem inne niz naszymi niskimi taczkami, widoczność z za kierownicy rewelacyjna. Jezdzę tym autem drugi dzień i nie moge się nacieszyć.
Sympatyczna, chciałbym się tym przejechać żeby porównać do HR-V'ki, nie ma tendencji do bujania w zakrętach na nierównej drodze jak większość podniesionych osobówek? Przez rury i relingi ten konkretny egzemplarz kojarzy mi się z foresterem
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Samochód bardzo fajny, szczególnie na te podwieruszowskie drogi
Nie pamiętam jak ta miejscowość się nazywała (pełno było w niej flag, jak na przyjazd papieża) jadąc do Was na spot od strony Kalisza ale nawierzchnia była tragiczna Odbiło mi nerki i plomby powypadały.
Dużym plusem jest to, że znasz historię tego auta i zawsze trochę złociszy mniej przy rejestracji, bo blachy zostają
Limbo napisał(a):to ma blokade dyfrow jak tam jest?
Honda ma stały napęd na 4 łapy tyle wiem. Co do bujania się i trzymania nawierzchni, jest rewelka jak na takie duże i wysokie auto. jestem pozytywnie zaskoczony, może opony troche niedomagają, bo są praktycznie do wymiany, ale na zdrowych oponach jest ok.
wrobellos napisał(a):beda jakies mody?
Mody bedą, ale takie bardziej potrzebne do codziennego uzytkowania. Nic tam za bardzo nie będę zmieniał lub dokładał bo jest już wszystko...
Na pewno musze kupić komplet opon letnich. Oryginalny rozmiar 225/60/16 bo w tej chwili są nizsze i wezsze... Taka jedna nowa oponka troche kosztuje...
W tej chwili nabijam klimę, musze wymienic wszystkie filtry i płyny oraz rozrząd. Auto robie pod siebie także oszczedzania nie bedzie. W kolejce bedzie alarm do załozenia, i zakup dywaników na lato. Oryginalne gumowe beda na zime.
Cieszą mnie te fotki:
Oryginalny przebieg
Oryginalne radio z Hondy
Idę furę posprzątać, bo własciciel nie spodziewał się że sprzeda i troche syfu mi zostawił, muszę ja wyprowadzic tak pod siebie