ed7 h22 itb 216 HP 258 Nm
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 11   •   Strona 1 z 1
tecno
Forumowicz
 
Posty: 398
Dołączył(a): 2006-04-09, 20:40
Lokalizacja: Pruszków

ed7 h22 itb 216 HP 258 Nm

przez tecno » 2009-07-26, 15:45

nie crx ale nadszedł czas by pokazać moją czwórkę.

Model: 1991, ED7

Silnik: H22A2 swap wykonany w http://www.tecnogarage.com (trudno żeby jechać z drewnem do lasu :) )

Plany: obecnie zastanawiam się co dalej zrobić z tym ustrojstwem

Układ Dolotowy: ITB tecnogarage

Plany: najprawdopodobniej zdejmę to ustrojstwo po tym sezonie bo kiedy nie wyjadę to mnie deszcz bierze z zaskoczenia :) Pewnie w to miejsce wpadnie jakiś custom z większą jak seryjna gardzielą na krótkim dolocie.

Układ Wydechowy: 2.5" na końcowym przelotowym poprzecznym, kolektor wydechowy 2,5" typeS/tecnogarage

Plany: kolektor 4-1, być może mtech, całość krótka (zależne od ogólnej koncepcji)

Elektronika: Ecu P28, strojenie Crome

Układ Napędowy: M2B4 LSD

Plany: najprawdopodobniej skrócenie skrzyni, mocniejsze półosie, lekki zamach, mocniejsze sprzęgło

Układ Hamulcowy: Seria ED7 tarcze/tarcze

Plany: Przód iVT

Opony: 195/50 R15 R8

Zawieszenie :
sprężyny Eibach Pro Kit
amortyzatory przód seria po regeneracji i utwardzeniu
amortyzatory tył Tokico

Buda:

-maska laminat, reszta seria

Plany: dużo laminatu

Docelowy motor już siedzi, reszta najprawdopodobniej w kierunku NA. Chwilowo nie posiadam fotki aktualnego wyglądu jeżdżącego setupu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 2009-08-14, 23:49 przez tecno, łącznie edytowano 2 razy
TecnoGarage

-serwis mechaniczny
-modyfikacje silników wolnossących
-Turbo
-układy dolotowe oraz wydechowe

www.tecnogarage.com
e-mail: tecnogarage@op.pl
tel.502127426

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2009-07-26, 16:28

Wreszcie się pochwaliłeś, brakuje wykresu z hamowni i czasu na 1/4. :razz:
Motor i trąbki robią wrażenie. :poklony:
200sx

marcix36
Forumowicz
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 2007-09-28, 19:41
Lokalizacja: Niemcy
Samochód: CTR EP3 K24

przez marcix36 » 2009-07-26, 19:58

Pierwsza klasa :poklony: :poklony: :poklony:

isabeel
Forumowicz
 
Posty: 249
Dołączył(a): 2004-04-09, 22:38
Lokalizacja: Zegrze k wawy

przez isabeel » 2009-07-26, 21:39

Fajny projekt,zelazko z h22 ;) .Ale te home made ITB to porażka jakieś gumowe rury,ciekawe jak to wyjdzie na hamownii a nie sądzę że to da cokolwiek wręcz przeciwnie.Przymierzałeś maskę?Będziesz chyba musiał ja mocno pomodzic żeby zamknąć.

Avatar użytkownika
Toyo
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2009-07-25, 10:18

przez Toyo » 2009-07-26, 21:57

graty za poświecenie :D
kolejny z technologia NASA ITB :D
tez myslalem o takich rurkach nad mache.....
ale narazie trzeba ogarnac spawanie alu bo laczniki gumowe sa dobre w fazie testow....
powodzenia w dalszych modach....

Avatar użytkownika
pusty24
Forumowicz
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 2006-01-13, 01:35
Lokalizacja: DUB/KRK/N.BRZESKO

przez pusty24 » 2009-07-26, 22:34

z czego przepustnice?motór?
plasko oczkowe 32 w kontakcie z szyba calibry powoduje zamieszanie!

USŁUGI BLACHARSKO LAKIERNICZE
889969661 503499363

tecno
Forumowicz
 
Posty: 398
Dołączył(a): 2006-04-09, 20:40
Lokalizacja: Pruszków

przez tecno » 2009-10-10, 21:47

ostateczna decyzja podjeta, szara idzie w calosci na sprzedaz, sorry ze tylko link z allegro ale tam jest wszystko opisane

http://allegro.pl/item766121395_ed7_h22 ... ropie.html
TecnoGarage

-serwis mechaniczny
-modyfikacje silników wolnossących
-Turbo
-układy dolotowe oraz wydechowe

www.tecnogarage.com
e-mail: tecnogarage@op.pl
tel.502127426

Avatar użytkownika
Majlo
Forumowicz
 
Posty: 1965
Dołączył(a): 2004-12-26, 23:15
Lokalizacja: BHW

przez Majlo » 2009-10-11, 07:27

szkoda ze nie dowiedzielismy sie jaki to czas robi na jakichkolwiek zawodach...
TAJPAR in da haus

tecno
Forumowicz
 
Posty: 398
Dołączył(a): 2006-04-09, 20:40
Lokalizacja: Pruszków

przez tecno » 2009-10-11, 10:24

nie kazdy zyje zawodami i forami internetowymi, ale fakt troche szkoda
TecnoGarage

-serwis mechaniczny
-modyfikacje silników wolnossących
-Turbo
-układy dolotowe oraz wydechowe

www.tecnogarage.com
e-mail: tecnogarage@op.pl
tel.502127426

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2009-10-11, 11:14

dzwiny ten wykres, w zasadzie nie ma sensu kręcić powyżej 6500, masz jakiś seryjny wykres H22? STrasznie szybko leci na pysk moment.

CIekawy projekt!! :ok:

Avatar użytkownika
bzyq2001
Forumowicz
 
Posty: 1560
Dołączył(a): 2004-03-28, 22:14
Lokalizacja: Drawsko P.

przez bzyq2001 » 2009-10-11, 12:14

dlugie kanaly skutkuja tym, ze wykres mocy leci na leb, ale za to jest bardzo duzo momentu
turbo dziura zostala stworzona by dac szanse V8
sprzedam:
- lsd s80 -500zl, osprzet b18c4 i b16a2
- dol k24 - 1500zl
- ek4 anglik na czesci
- walki stage1 do k

Posty: 11   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości