jezdziło sie jakies 6 lat za młodu i zbierało zniżki OC... ach te czasy.. paliwo po ok 2,5zł
mialem biedna wersje bo S51N (3 biegi, brak kierunków, prosta lewa manetka, brak aku i stacyjki ale za to mialem seryjny akumulator na 4 baterie R20 ) Jezdziło sie troszke, jezdzilo Nawet pozniej prawko AB zrobilem ale nie bylo juz okazji kupic moto
co do Twojego egzemplarza to rzeczywiscie tuningowany
Gdyby ktoś z was chciał sprzedać fajnego zadbanego simsonka s51, ogara albo nawet lepiej - odrestaurowaną motorynkę to piszcie do mnie bo jak znajdę coś wartego świeczki to na pewno kupię tylko musi być z papierami.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Widzę Ecik, że stworzyłeś temat w którym obudziłeś wspomnienia wielu z nas, też i moje tak więc dwa foto mojej rakiety po moich "delikatnych" jak na tamte lata modach
pusty24 napisał(a):pytanie za 100 punktow !!! z czego zrobione jest siodełko????
Grucha z wodą
Co wygrałem?
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project