2.2 to nie pojemność a tez nie ma co porownywac rzedowej czworki do v6, na pewno fajnie ciagnie tylko auto stosunkowo ciezkie.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
pirul, czyli wyjdzie pewnie na to że to v6 tez nic szczególnego
2.2 vs 1.6 to duża różnica w pojemności a nie czuć tego, taka chyba konstrukcja silników że mało NM z dołu. W sumie Prela tez swoje waży, ok 1400kg w wersji USDM
Niech sie wypowie właściciel tego ACC bo mnie ciekawi czy jest szał czy nie ma
A więc szału raczej nie ma, autko jest zwinne i wyprzedzanie na trasie nie stanowi żadnego problemu ale może to już kwestia przyzwyczajenia z moich pomiarów wyszło ok 7,5s do 100km. Coś na poziomie d16y6 w moim byłym ED9. Kiedyś nawet posadziłem jednego drajwera do swojego rexa i ja w acco, to Edek dostał baty Ale to pewnie też wina niewprawionego kierowcy w rexie
1500kg? Aż na cyferki od producenta popatrzyłem, więcej niutonów powinien mieć ten silnik do takiej masy, poza tym wysoko ma moment maksymalny jak na 3 litry, do tego automat no i wynik jest jaki jest. Tak czy tak fajny dupowóz.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project