Acco Coupe V6 by xdeadly !
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 38   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2013-09-28, 09:01

2.2 to nie pojemność :razz: a tez nie ma co porownywac rzedowej czworki do v6, na pewno fajnie ciagnie tylko auto stosunkowo ciezkie.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2013-09-28, 18:07

pirul, czyli wyjdzie pewnie na to że to v6 tez nic szczególnego :P

2.2 vs 1.6 to duża różnica w pojemności a nie czuć tego, taka chyba konstrukcja silników że mało NM z dołu. W sumie Prela tez swoje waży, ok 1400kg w wersji USDM

Niech sie wypowie właściciel tego ACC bo mnie ciekawi czy jest szał czy nie ma ;)

Avatar użytkownika
Bedzio
Forumowicz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 2010-07-18, 17:19
Lokalizacja: Olecko/Olsztyn

przez Bedzio » 2013-09-28, 18:27

Taaa szał. Dupy napewno nie urywa, ale zawalidroga tez nie jest. Duze, ladne dynamiczne auto. Ot co...

Avatar użytkownika
xdeadly
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2008-03-02, 19:19
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Samochód: ZF1

przez xdeadly » 2013-09-28, 18:29

A więc szału raczej nie ma, autko jest zwinne i wyprzedzanie na trasie nie stanowi żadnego problemu ale może to już kwestia przyzwyczajenia :) z moich pomiarów wyszło ok 7,5s do 100km. Coś na poziomie d16y6 w moim byłym ED9. Kiedyś nawet posadziłem jednego drajwera do swojego rexa i ja w acco, to Edek dostał baty :) Ale to pewnie też wina niewprawionego kierowcy w rexie :)

Wygrzebane gdzieś z yt, tak to wlasnie chodzi ;)

http://www.youtube.com/watch?v=itd15TFdhDI

Avatar użytkownika
dj-napster
Forumowicz
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 2011-04-05, 01:44
Lokalizacja: Piła - okolice

przez dj-napster » 2013-09-28, 20:48

Czyli widze szału nie ma absolutnie pod względem liczba cylindrów i pojemność, jedzie jak Prelcia :ok:
W każdym razie zawiodłem sie na oznaczeniu 3.0 V6 :razz:

Avatar użytkownika
xdeadly
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2008-03-02, 19:19
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Samochód: ZF1

przez xdeadly » 2013-09-29, 01:32

900kg w ed9 a 1500 w cg2 robi swoje :P Chodz jak na taką masę to i tak nie narzekam ;)

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2013-09-29, 09:08

1500kg? :szok: Aż na cyferki od producenta popatrzyłem, więcej niutonów powinien mieć ten silnik do takiej masy, poza tym wysoko ma moment maksymalny jak na 3 litry, do tego automat no i wynik jest jaki jest. Tak czy tak fajny dupowóz.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
Marek94
Forumowicz
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2013-04-10, 21:35
Samochód: EE8,1g,ap1,cd7

przez Marek94 » 2013-09-29, 10:14

Mam forda mende z 2,4 v6 + automat i mimo ze podobno ma nie całe 180 km to też szału nima.Bardzo ładna honda choć sam bym jej nie kupił.

  Poprzednia strona
Posty: 38   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości