Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez akMe » 2012-06-17, 13:54
przez pusty24 » 2012-06-17, 14:01
przez sebas » 2012-06-17, 21:52
pusty24 napisał(a):i czas sie rozstac bo powrot do polski juz blisko
przez pusty24 » 2012-06-18, 23:42
przez Alexa » 2012-06-19, 15:26
przez pusty24 » 2012-06-28, 19:01
przez Daniel's » 2012-06-28, 19:36
przez bzyq2001 » 2012-06-28, 19:38
przez pusty24 » 2012-06-28, 19:38
Daniel's napisał(a):byłeś w Alpach i Milkę trafiłeś ??
przez Daniel's » 2012-06-28, 19:48
przez Marker » 2012-06-28, 20:08
przez pusty24 » 2012-06-29, 17:45
przez M!R@S » 2012-06-29, 22:26
przez marcias » 2012-07-01, 12:49
przez sebas » 2012-07-01, 12:50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości