Tak więc w końcu i ja stałem się szczęśliwym posiadaczem RR'ki Pierwszy egzemplarz jaki oglądałem i od razu trafiła mi się fajna sztuka Główny priorytet to wymiana oponki tylnej bo obecna jest w opłakanym stanie oraz zmiana oleju, i to tyle W dodatkowych rzeczy posiada amortyzator skrętu firmy HyperPro oraz crash pady. Reszta to kompletna seria Przebieg 40tyś więc myślę że realny , rok prod 03 . Wiadomo posiada jakieś tam nieduże ryski ale nie jest to nowy sprzęt natomiast ogólnie prezentuje się zajebiście i jest na czym oko zawiesić
piękna też jestem chory na cbr ale z racji tego że dopiero się ucze to musze pewnie na taką poczekać aż się naumiem jeździć ale zacna maszyna naj piękniejszy to dla mnie ten tłumik nie wliczając całej maszyny
gratki
Moto jest świetne, szkoda tylko, że u nas nie było takich malowań jak w US bo europejskie są po prostu kupowate. Ja po szerszeniu chciałem kupić PC40 ale na wiosnę chyba jednak kupię PC37 '05-'06, jakiś taki bardziej jak motocykl, PC40 jest jak zabawka jakaś... Tylko znaleźć w dobrym stanie będzie ciężko bo już się trochę rozglądałem... xdeadly, szkoda, że z daleka jesteś, bo byśmy się na wiosnę zoRRganizowali gdzieś na winkle najlepszymi spoRRtami na świecie
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
ee, nic ciekawego doman ma ;P male to i niewygodne, jezdzi za szybko i ma gowniany tlumik pod siedzeniem- niby motor ale zabawka- stanowczo jestem do niego zaduzy ))
Eeee bo Ty sie nie znasz, najlepiej się jeździ z dupą wyżej niż głową
PS. xdeadly, wiesz coś na temat nieoryginalnych końcówek kierownicy i braków śrub na obydwu podnóżkach? Na prawą stronę miała jakieś wywrotki z tego co widać. Oby nic poważnego.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
O końcówki kierownicy już się nie dopytywałem , a wywrotka która była to taka w miejscu Po głębokim obadaniu całego moto przed zakupem w to nie wątpię, lakier oryginalny na 99% i lekko crashpad zarysowany jak i stopka kierowcy Nic co by mnie zraziło do moto Banan na ryju nie schodzi od samego rana Ale muszę ogarnąć szybko tylną oponkę bo obecna nie nadaje się do niczego, zaczynają być już widoczne nici że aż strach siadać na moto
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Jeździłem CBRką i Varadero i oba mi się podobają, aczkolwiek żeby jeździć moto trzeba ogarniać wszystko co się dzieje na drodze w 150%. Tak się w sumie też przymierzam, żeby zrobić sobie prawko na moto, ale zawsze są jakieś ważniejsze wydatki... No w każdym razie pozazdrościć
Miałem kilka dni dokładnie taką samą i jazda zajebista!
Jedynie, co zauważyłem negatywnego, to od tego wydechu śmierdziała mi spalinami kurtka - może za wolno jeździłem nie wiem
Pozazdrościć!
Mrenias'ek
Było B16B & Solka Było B16A1 & EE8 Jest B16A2 + Eaton M62