Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez sniper » 2012-02-17, 18:43
przez gryzon » 2012-02-17, 18:48
przez pusty24 » 2012-02-17, 18:52
przez sniper » 2012-02-17, 18:58
gryzon napisał(a):sezon zimowy nastał a mi szkoda czarnucha na taką pogodę
przez majster1010 » 2012-02-17, 23:41
przez gryzon » 2012-02-18, 04:11
majster1010 napisał(a):zapraszamy na wsapik na RB25 do G-Garage mamy trochę gratów do s14 i s14a także jakbyś coś potrzebował to śmiało
przez Marker » 2012-02-18, 04:20
przez Robus » 2012-03-11, 22:38
przez Grzesław » 2012-03-11, 23:05
przez Robus » 2012-03-11, 23:07
przez Grzesław » 2012-03-11, 23:12
przez gryzon » 2012-03-11, 23:32
przez maciu$ » 2012-06-25, 22:17
przez Krzyh00 » 2012-06-25, 23:07
przez maciu$ » 2012-06-26, 09:59
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości