MODEL: 96` EK4 3D
SILNIK: B16A2 (po wymianie filtrów, rozrządu wraz z pompą wody, termostat, olej Millers, świece, regulacja zaworów, płyn chłodniczy, chłodnica, czujnik wiatraka, pasków klinowych)
UKLAD DOLOTOWY: wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy B16B, seryjny wydech (wszystkie puszki <biggrin> )
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria (nowe kompletne sprzęgło, MTF), w planie LSD z S9B
ZAWIESZENIE: z tego co mi się udało zobaczyć sprężyny H&R, amor seria - w planie gwint + poliuretany
UKLAD HAMULCOWY: tarcze Brembo Max, klocki Ferodo DS Performance, przewody w oplocie Hel, płyn Millers +300
BODY-KIT: po detailingu, żeby póki co wyglądał w miarę; w planach zderzaki przód tył bez listew, fogi, chlapacze, dokładka EK9, nowy lakier
ŚRODEK: nabita i działająca klimatyzacja, dywaniki OEM, kierownica OMP Corssica, naba Momo, gałka Mugen, podłokietnik OEM, cupholder z EK9, maplight
INNE: do codziennej jazdy Buddycluby, na tor Rota Slipstream + Federal 595RS
Odwiedziłem dzisiaj mój wóz - przedni pas ustawiony, wszystkie elementy odkręcane przygotowane do lakierowania, dokładka spasowana, jeszcze tylko walka z rantami błotników i lakier
W między czasie przyszedł gwint AP (odpowiednik KW Wariant I), tylne tarcze i klocki TRW (czeka mnie jeszcze regeneracja zacisków), rozpórka Beaks`a i tylne poprzeczne wahacze Skunk2, dzięki, którym można zwiększyć napięcie wstępne stabilizatora tylnego.
Co ja pacze na ostatnim zdjęciu, Kluska była w Wieruszowie? Doczekała się w końcu a i civic fajny, dobrze mu z tą felgą ramię tylnej wycieraczki było do polakierowania na wcześniejszych fotach, ogarnąłeś?
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Zostało postanowione, że przód jest za wysoko w porównaniu do tyłu. Dlatego plan na najbliższy czas to pozbycie się chlapaczy i obniżenie przodu - niestety chlapacze oparłyby się o podłoże
Do tego końcowy tłumik będzie pryśnięty czarną farbą żaroodporną, bo jednak nie chce polerowanego.
Plan z kubłem i pasami zawieszony, chyba wracają Miśki + rozpinka
EDIT: Tak wygląda podniesiona lotka i zaślepka wycieraczki :mrgreen:
Faktycznie przód jest za wysoko w stosunku do dupki, ale rzuca się to w oczy dopiero na ostatnim zdjęciu. Fajnie wygląda No i zdecydowanie czarne koło lepsze niż białe koło
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project