MODEL: Honda Civic ED3 Sedan 1991r.
SILNIK: D15B2 1.5 90ps
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: wycięty kat
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: wspomaganie, centralny
UKŁAD NAPĘDOWY:seria
ZAWIESZENIE:springi -30mm
UKŁAD HAMULCOWY:tarcze klocki EBC green stuff
BODY-KIT:czerwony pasek wokół nadwozia, amber look, wlepy, chlapaki.
Koło: Centra 6j et45 185/55 2x bridgestone potenza, 2x hankook optimo
Środek: seria
Car Audio: Pioneer DEH-P4800MP, przód Magnat Car Fit 162
Plany: chlapacze, doprowadzic stan wizualny do jak najlepszego stanu, remont+minime+vtec? lub odrazu jakies d16, dolot, przelot 2,15" koncowy mtech, dokładka przód, lekki zamach, gleba -40, zmiana alu na wzor bardziej oldschoolowy typu exip, swap hamulce z d16, rozpórka przód, wlepy.
W dniu zakupu
Umyta + nowe felgi, juz przerejstrowany.
Mini audio
Amber home made, zimowa stal.
Chlapacze tył, ramki 4g.pl, nowy przeciwmgielny bo obecny pekniety, mini smysz stickerbomb
Dzisiaj zamontowalem pierdoły jw
Odswezylem bebny, zderzaki, plastiki, gumy w czarny mat.
Poczyscilem troche pod maska zeby schludniej bylo.
Pozdr
Ostatnio edytowano 2012-04-20, 16:34 przez Lucas ED3, łącznie edytowano 2 razy
yyyyyyyyyyy ze jak, jak sama nazwa wskazuje kapelusz dla starego pryka, auto wyglada jak duzy kwiat tylko ze z dalekiego wschodu, generalnie dla mnie bez polotu i bez przyszlosci, gdyby nie to ze oferowalo lepsze wyposazenie niz hb czy crx to nie wiem kto by nim jezdzil
zaraz zaczniecie pokazywac mi projekty super zglebionych kapeluszy..ale.... czy to samochod dla pasjonata? gdy crx w stanie do odratowania mozna kupci juz za 2000 zl?
a jeździłeś sedanem ?
Projekty projektami, ale sedany są wygodne dla więcej niż 2 osób, mają duży bagażnik no i prowadzą się naprawdę dobrze, dupa nie jest tak nerwowa jak w CRX...
A ja właśnie dzięki pewnemu zdjęciu w temacie Lucasa na JDMFreaks zakochałem się w 4g sedan... ale podstawa w tej budzie to mega gleba i mocna motorownia. Można zbudować niezłego slippera. Jak kaczasz Cyberkiem to od razu na światłach ludzie wiedzą że mała zapierdalaka stoi (nie ma zaskoczenia), a w 4g sedan może być ukryty smok, przyczajony tygrys... Lucas, naprawiaj, modź i dbaj, może kiedyś odkupie
Co do planów, to myśl o swapie (ze względu na koszty proponuję d16 + kiedyś jakieś dmuchnięcie), nie baw się w minime itd itp. chwilowa radocha a potem i tak kuni brakuje
Nie przesadzacie, nie pomyliło się Wam coś? To sedan i nie chodzi chyba o zrobienie z niego Lancera Evo, bolidu F1, dragstera na 1/4 mili itp A gusta są różne, powodzenia dla właściciela i przyjemności z użytkowania
przeciez niech sobie jezdzi- i taka honde tez trzeba ratowac, bo ich czas juz dawno minal.. takze niech sie tacza jak najdluzej! bo znikaja duzo szybciej niz hb
atom1 napisał(a):MarcinL, a jezdizles duzym fiatem? albo masa innych sedanow- to odczucie jest takie samo
Oj nie zgadzam sie! Jesli masz naprawde dobrego sedana to jazda nim to czysta przyjemnosc ja mam jako drugie auto zaledwie VW Vento i najlepszej wersji ale jezdzilem juz paroma o wiele nowszymi i jesli kiedys CRX pozostanie jedynie milym w[pozmnieniem to napewno kupie duzego sedana Meeeeeeega wygoda
jezdzilem kiedys takim ale USDM na sluzbowce, automat toporny, dynamika w normie, kolor blekit i szare wnetrze czylem sie jak dziadek co jedzie na dzialke, ale poza tym auto bardzo przyjemne choc dajace zero emocji- ale rowniez negatywnych. Doskonaly mieszczuch.
Po długiej walce z alu (chyba z 40h roboty: ździeranie lakieru,polerowanie, malowanie) wygladaja teraz tak. Polerka rant, środek kolor, na żywo to jakiś mocny ołówkowy?