Od dwóch dni dzwoni za mną ASO, w którym byłem na serwisie i starają się naprawić swój błąd, najpierw zadzwoniła pani z ankietą, a dzisiaj chyba kierownik salonu, przepraszają i proponują rabaty przy następnej wizycie itd. wiadomo - nie chcą żeby im kasa uciekła ale mimo wszystko trzeba docenić, że w ogóle się starają, wyedytuję tego posta z adresem bo mi ich szkoda, łebki na hali pewno dostali po głowach więc zamierzony efekt osiągnięty
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
no to ładnie z ich strony miałem sytuacje jak ojciec pojechał z opelkiem do serwisu na pompe wtryskowa yo nie dokręcili śrub od koła zębatego na pompie i sie rozregulowała i silnik zgasł siedziałem kilka godzin szukałem przyczyn az odkreciłem dekiel od pompy i zobaczyłem ze wszystko lata siedziałem chyba cały dzień zeby to ustawić az odpalił i tylko pojechać na komputerowe ustawienie wtrysku serwis sie nie zainteresował i twierdził ze oni tego nie robili szkoda gadać teraz juz sam serwisuje fury
Dzięki to już raczej ostatni samochód, którym się zajmuję z takim zapałem. Jak się znudzi sprzedam za jakiś czas i o ile nie spodoba mi się jakiś suv to mody w kolejnych autach będą się ograniczać do felgi i zawieszenia, trzeba powolutku wyrastać z tej piaskownicy a jeśli kupię coś z założenia szybkiego i niepraktycznego to będzie to na tyle nietuzinkowe auto, że i tak nie będzie wymagać zmian większych niż koła i zawieszenie
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
wuja...a wierzysz, że wyrośniesz z tego? Ja miałem zryw pół roku temu.... Mocno głowę mi zawracały myśli o pilifotwej accordowej siódemce w dieslu, albo CRVce. Ale stwierdziłem że jeszcze nie ten czas.... że będzie mi brakowało emocji i frajdy z jazdy.
BTW. Zrobiliśmy ostatnio Accordem 7 genem 2.2ctdi na full zapakowanym, w 4 osoby trasę Szczecin-Poznań-Szklarska Poręba (+ okolice Czechy, Karpacz itp) - Poznań-Szczecin.....średnie spalanie z trasy to 5.9L . Prędkości przelotowe - ile się dało w granicach rozsądku.
[ Dodano: 2012-07-31, 15:48 ] Miałem Ci się już prędzej pytać ale zawsze zapominam. Nie masz problemów ze ślizgającym sprzęgłem?
Sprzęgło obecnie się nie ślizga, było wymienione z tego co pamiętam przy 112 tysiącach na jakieś tam niby mocniejsze z accorda czy poliftowe, nie wiem dokładnie bo jeszcze wtedy auto należało do teścia i on się tym zajmował, w każdym razie okazało się, że to nie sprzęgło było winne tylko jakiś elektrozawór czy czujnik odpowiedzialny za odcinanie napędu przy poślizgu samochodu, coś związanego z ESP. Co do spalania to całkiem w normie jeśli chodzi o silnik z seryjnym programem, po remapie trzeba doliczyć 0,5-1 litr do średniej ale coś za coś
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Ostatnio edytowano 2013-06-16, 01:01 przez pirul, łącznie edytowano 1 raz
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Zgodnie z tym co w ogłoszeniu - muszę się tylko w końcu przejechać i zdecydować czy fz1
czy urywać sobie dupę na każdej nierówności cbrką
Z samochodów już się wyleczyłem, przestało mnie to bawić chyba w momencie, w którym zacząłem jeździć na motocyklu, nie mam frajdy z dłubania i jeżdżenia autem, robię to bardziej z przyzwyczajenia, a może żona mi za bardzo wchodzi na głowę i obrzydza temat, nie wiem ale w sumie ma trochę racji, nie stać mnie na to żeby ładować po 60-70 tysięcy w projekt i później go z łaską sprzedawać za pół ceny. Czas dorosnąć
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
pirul każdy chce sprzedać jak najdrożej a kupić jak najtaniej i najlepiej z furą modów. Fka jest kozak i na pewno znajdzie się w końcu chętny który to doceni.
Nie chodzi konkretnie o civica, to raczej taka generalna zmiana podejścia do tematu.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Ja na twoim miejscu zostałbym przy marce i wziął cbr,jak chcesz golasa to cb 1000 jest ekstra no i to Honda .A ja powiem ci ze motocyklami interesuje i śmigam od 8 roku życia i to rożnymi od crossa po ścigacze a nawet pockety a mimo to jak kupiłem CRX grzebać i śmigać mi si che tyle ze teraz jest dylemat w co pierwsze wepchać pieniądze