a ja ci sie dziwie bo dla mnie motór to pikus przy aucie, w ogole mnie nie kreci i nie czuje nawe tpolowy tej przyjemnosci co z jazdy crxem ) ale o gustach sie nie dyskutuje, wybralbym czerwonego skoro ma dawac frajde
Czarny to kilogram i ma 150 kucy - więc jeśli chodzi o frajdę to wygrywa z czerwonym Poza tym żona ma czarną yamahę xj6n więc będzie rodzinka
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
oskarr17 nie dupc rex nadal jest super a pirul ma poprostu gorszy dzień i pewnie mu przejdzie;) Chcesz się rozwijać to się rozwijaj, kupisz TFSI i będziesz płakał;) Nie da się porównać rexa do nowoczesnych samochodów tak samo jak nie można do motocykla. Każde jest inne i to jest cała radocha.
Mi chodziło tylko o to, że czasami piszecie bzdury zamykając się na jednym samochodzie. Civic Ufo ma pełno zalet chociażby zaczynając od wyposażenia kończąc na ponadczasowej sylwetce.
Jeśli chodzi o silniki nowe to po to się kupuje nowy samochód z salonu żeby był bezawaryjny i czerpać z niego radość, a za 7 lat sprzedać kupując znów inne żeby korzystać z życia, bo przecież po to jest. Trzeba się rozwijać, a nie non stop pisać, że to jest najlepsze(bo nasze).
Ostatnio edytowano 2013-06-17, 13:33 przez oskarr17, łącznie edytowano 1 raz
Nie no ja do crxa absolutnie nic nie mam, jeśli ktoś lubi niech sobie jeździ, fajne ee8 w garażu chciałbym mieć do polerowania, ale przypuszczam, że ee8 w stanie jaki mógłbym zaakceptować jest w polsce z pięć. Del sola zapomniałem już dawno i nie wróciłbym do tej budy.
Z dłubania samochodów definitywnie wyrastam, na motocyklu przejechałem całe alpy austriackie i każde miejsce, w którym byłem odebrałem zupełnie inaczej niż jeżdżąc tam samochodem. Kiedyś przeczytałem taki tekst w jakimś pewnie podrzędnym artykule, z którego jedno zdanie mi utkwiło i tak rzeczywiście jest - gdyby porównać wycieczkę czy przejażdżkę po torze samochodem, a na motocyklu, to jazda samochodem jest jak jazda kolejką linową, jazda motocyklem to jak piesza wspinaczka na ten sam szczyt.
Tylko mi tu nie rozwijajcie dyskusji na temat tego co lepsze i dlaczego. Padlo pytanie co bedzie nastepne - odpowiedzialem
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Ja ci poniekąd rozumiem a wiesz jaką frajdę daje jazda własnoręcznie odbudowanym,naprawionym,serwisowanym motocyklem to jest dopiero przyjemność
No i fakt jak się jedzie samochodem to nie to samo co motocyklem ale kiedyś np na zimę deszcz itp trzeba z niego siąść a wtedy fajny crx pod domem jak znalazł .Ja kiedyś zarzekałem się ze autem jeździł nie będę chyba że na zimę itp bo motocykl to piękna rzecz i poco się wozić puszką.A tu bęc okazuje się ze jedna z najważniejszych rzeczy w motocyklu jest i w Crx nie jedzie się z potrzeby a z przyjemności i po to żeby jechać
Jak to piszą bractwo motocyklowe LwG!!! i do zobaczenia na trasie
Każdy tak mówi Jeśli na parkingu to musiałem albo robić zdjęcia albo wycierać po myjni bo sama tam nigdy nie stała, trzeba było podejść zagadać Nota bene auto jest już zaliczkowane, niestety na fabrycznych felgach, ale zostanie w Krakowie
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
No, akurat zjeżdżałeś z osiedla Europejskiego na zajezdnie czerwone maki. Ja byłem na rowerze i pocinałem do domu przed burzą....której ostatecznie nie było...
Czy to takie ważne kto kupuje, jak dojdzie do transakcji i nowy właściciel będzie miał chęć to sam się pochwali
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Byliśmy dzisiaj w ASO zrobić "honda happiness health care" Żadnych błędów na kompie, wszystkie układy sprawne i suche, jedyne co się okazało to przedni prawy amortyzator do wymiany - polskie drogi po 20 tysiącach sobie z nim poradziły i zaczął lać... Popłakać się można co to za kraj.
Cała historia serwisowa potwierdzona w europejskiej bazie hondy poza ostatnim serwisem zrobionym w Car Partner w Krakowie. Debilom nawet się nie chciało wpisać serwisu do bazy danych, nie mówiąc o jajach z wymianą płynu hamulcowego. Jeśli wam zależy na dobrym serwisie nie jeździć do Car Partner, nawet na gwarancji.
Auto w poniedziałek zmienia właściciela. Temat zamykam, jak kupię moto może założę nowy. Peace.
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project