Udawane EK9 czyli Panda :D:D
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 4   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Picasso
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2010-08-27, 10:32
Lokalizacja: KB

Udawane EK9 czyli Panda :D:D

przez Picasso » 2012-04-25, 13:15

Witam

Oto moje szczęście czyli VI gen jak widać czerwone lekko różowawe miejscami :P , Ej9 i oto opis modyfikacji jakie zosotały wprowadzone wszystko działo sie na podrówku i garazu WRÓBEL GARAGE!!!:

Dawno mnie nie było nawet bardzo a z autem wielkie postępy :D

Silnik:

D14a3>b16a2>b18C z integry gsr
Wałki z b16b
regulowane kółka rozrządu golden eagle
silnik doprężony i tyle póki co wiadomo o silniku do momentu remontu ale to jeszcze

Układ Napędowy:

Skrzynia hybryda
1,2,3 bieg y21
4 bieg s80
dłuższa piątka z y21
FD 4,4

Układ Wydechowy:

Kolektor ebayowy Japspeed 4-1 wydech kwasówka 2,25 na dwóch tłumikach koncowy oem look...ALE TO JUŻ BYŁO...

JEST obecnie Kolektor wydechowy RMF NARROW 2,5 wydech cały przelot z jednym tłumikiem kończowym rónież 2,5 cala drze jape jak potępiony :D

Układ Dolotowy:

Cai TENZOR + Stożek Simoty

Układ Hamulcowy:

Przód tarcze QH 282 zacisk Honda Accord CB7
Tył Seria VTI
Przewody w oplocie metalowym Hell

Układ chłodzenia:

Chłodnica z IV gena z automatu home made mocowania :D

Zawieszenie:

Przód wymienione wachacze górne
Tył cukierki poliuretanowe wachacze z małymi cukierkami oraz wszystkie tulejki na gumowe(przynajmniej póki co)
Amorki D2 Sport gwincik:)

Środek:

Fotele: kierowca Bimarco Dakar pasażer chinczyk replika repliki repliki Recaro z integry
Pasy: no name 2 calowe> Schrot 2" z elektronapinaczami
Xbar MADE BY WRÓBEL JUNIOR!!!
Boczki tył deska podłokietnik i wszelkie plastiki z EK4( rip:( ) Boczki przód będą jak alcantara zostanie wymieniona na czerwoną i założona elektryka.

Stopy i Kapcie:

WeedSport "15

Zakupione Advany Neova ad08

Przód Toyo R888
Tył Toyo T1R

Plany:

Ponowne strojenie pobawienie się kółkami regulowanymi.

Tak wyglądało jeszcze przed swapem 1,4 na glebie że mysz się nie przeciskała:P


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak postępowały prace podczas transplantacji oczywiście in WRÓBEL GARAGE!!! Cetrum ROZRYWKI KINO KASYNO!!!:D Nothing is Impossible, Impossible is NOTHING :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak już było ogarnięte i wszystko ładnie pieknie i działająco :D

Obrazek
Obrazek
Takie tam z Vteciem:P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 2013-04-03, 09:37 przez Picasso, łącznie edytowano 1 raz
Gdy włącza się VTEC nie jedziesz szybciej to świat zwalnia.

Avatar użytkownika
tsj
Forumowicz
 
Posty: 626
Dołączył(a): 2009-07-14, 15:56

przez tsj » 2012-08-08, 16:55

Weź się pochwal nową motorownią :razz: w końcu b18c nie ma aż tak dużo na forach 8)

Avatar użytkownika
Karol Trelka
Forumowicz
 
Posty: 721
Dołączył(a): 2011-12-13, 14:10
Lokalizacja: Kłonów/Japonia
Samochód: ED9 turbo

przez Karol Trelka » 2012-08-08, 20:10

zacnie panowie zacnie :ok:
https://www.facebook.com/pages/JDMgarage/1455694554744375?ref=hl

Avatar użytkownika
tsj
Forumowicz
 
Posty: 626
Dołączył(a): 2009-07-14, 15:56

przez tsj » 2012-08-09, 15:24

Mnie doszły suchy o kólkach AEM i jakimś kolektorze ;)

Posty: 4   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości