Witam
Oto moje szczęście czyli VI gen jak widać czerwone lekko różowawe miejscami , Ej9 i oto opis modyfikacji jakie zosotały wprowadzone wszystko działo sie na podrówku i garazu WRÓBEL GARAGE!!!:
Dawno mnie nie było nawet bardzo a z autem wielkie postępy
Silnik:
D14a3>b16a2>b18C z integry gsr
Wałki z b16b
regulowane kółka rozrządu golden eagle
silnik doprężony i tyle póki co wiadomo o silniku do momentu remontu ale to jeszcze
Układ Napędowy:
Skrzynia hybryda
1,2,3 bieg y21
4 bieg s80
dłuższa piątka z y21
FD 4,4
Układ Wydechowy:
Kolektor ebayowy Japspeed 4-1 wydech kwasówka 2,25 na dwóch tłumikach koncowy oem look...ALE TO JUŻ BYŁO...
JEST obecnie Kolektor wydechowy RMF NARROW 2,5 wydech cały przelot z jednym tłumikiem kończowym rónież 2,5 cala drze jape jak potępiony
Układ Dolotowy:
Cai TENZOR + Stożek Simoty
Układ Hamulcowy:
Przód tarcze QH 282 zacisk Honda Accord CB7
Tył Seria VTI
Przewody w oplocie metalowym Hell
Układ chłodzenia:
Chłodnica z IV gena z automatu home made mocowania
Zawieszenie:
Przód wymienione wachacze górne
Tył cukierki poliuretanowe wachacze z małymi cukierkami oraz wszystkie tulejki na gumowe(przynajmniej póki co)
Amorki D2 Sport gwincik:)
Środek:
Fotele: kierowca Bimarco Dakar pasażer chinczyk replika repliki repliki Recaro z integry
Pasy: no name 2 calowe> Schrot 2" z elektronapinaczami
Xbar MADE BY WRÓBEL JUNIOR!!!
Boczki tył deska podłokietnik i wszelkie plastiki z EK4( rip:( ) Boczki przód będą jak alcantara zostanie wymieniona na czerwoną i założona elektryka.
Stopy i Kapcie:
WeedSport "15
Zakupione Advany Neova ad08
Przód Toyo R888
Tył Toyo T1R
Plany:
Ponowne strojenie pobawienie się kółkami regulowanymi.
Tak wyglądało jeszcze przed swapem 1,4 na glebie że mysz się nie przeciskała:P
A tak postępowały prace podczas transplantacji oczywiście in WRÓBEL GARAGE!!! Cetrum ROZRYWKI KINO KASYNO!!!:D Nothing is Impossible, Impossible is NOTHING
A tak już było ogarnięte i wszystko ładnie pieknie i działająco
Takie tam z Vteciem:P