Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Wenega » 2013-05-16, 13:02
przez michaled6 » 2013-05-26, 08:21
przez pusty24 » 2013-05-26, 09:45
przez michaled6 » 2013-11-13, 16:53
przez pusty24 » 2013-11-13, 20:12
przez bms » 2013-11-14, 13:47
przez pusty24 » 2013-11-16, 22:32
przez michaled6 » 2014-09-30, 22:01
przez jakub27493 » 2014-10-02, 18:25
przez nonVtec » 2014-12-28, 21:15
przez michaled6 » 2015-06-19, 21:54
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości