Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez michaled6 » 2012-05-22, 16:37
przez Berbo » 2012-05-22, 18:59
przez pusty24 » 2012-05-22, 19:25
przez michaled6 » 2012-05-23, 18:04
przez sebas » 2012-05-23, 19:43
przez michaled6 » 2012-05-23, 21:50
przez atom1 » 2012-05-23, 22:39
przez michaled6 » 2012-05-27, 18:49
przez eithray » 2012-05-27, 20:07
przez michaled6 » 2012-05-27, 20:19
przez Ecik » 2012-05-27, 20:42
przez peleus » 2012-05-27, 20:44
przez marcix36 » 2012-05-27, 21:17
przez pusty24 » 2012-05-27, 21:24
peleus napisał(a):na złotej feldze ameryka
przez atom1 » 2012-06-07, 00:00
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości