jako ze mialem juz kompresory , niezakute 340konne b18 w crx którym cieszy sie nowy wlasciciel , przyszedl czas na podniesienie poprzeczki
tak wiec na lawecie przyjechała do mnie mazda rx8 z 2005 roku po panewce 120tys przebiegu
trzy dni później pojawił sie k20z4 2009rok 30tyskm przebiegu
założenia są proste :
-umieścić k20 w rx8
-zachować wszystkie systemy elektroniczne kontroli trakcji , toru jazdy itp tak jakby auto wyjechało z tym silnikiem z fabryki
- jak już wszystko uda sie prawidłowo uruchomić , dołożyć T
zrobienie Fwd z auta rwd bylo by lekko nie na miejscu
co do swapu na silnik hondy to nigdzie jeszcze nikt tego nie robil , sa swapy za wielką woda na silniki toyoty lub nissana , lecz zaden nie uwzględnia działania elektronicznych systemów kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy
Owszem, nie na miejscu ale w końcu to nie MR2 gdzie wrzucasz jakikolwiek silnik na tył i masz RWD Będzie trochę rzeźby ze skrzynią i wałem
Powodzenia! Informuj na bieżąco co się dzieje
Jakiś czas temu interesowałem się tym modelem i ponoć wszystkie auta sprzed 2005 roku mają problemy z wysoką temperaturą i coś się w silniku p*eprzy prędzej czy później Ale nie wiem czy panewka może być wynikiem tego problemu czy po prostu nieumiejętnego użytkowania wankla
Dobry projekt,ale,jeśli można zapytać,to dlaczego k-seria?
Za F20c chyba więcej przemawia,mocowania pod budę rwd, seryjnie zakuty silnik.
K20z4 się kurzył?
pod tym pojeciem kryje sie wiele mitów i zabobonów nie uzywal bym go na przyszłość , bo ktos moze zadac pytanie : a jakie to zeczy sa zakute w f20c ?
a jak ktos wsadza kute korby i tloki do f20c to co ? zakuwa drugi raz zakuty silnik
druga sprawa w jaki sposób niby f20c jest przystosowane do budy rwd a k20 nie