Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez pusty24 » 2013-04-04, 21:45
przez pepies » 2013-07-05, 10:56
przez Tylik » 2013-07-15, 01:09
przez damian1986 » 2014-01-01, 14:28
przez pusty24 » 2014-01-01, 20:11
przez sebas » 2014-01-01, 20:45
przez pusty24 » 2014-01-01, 21:42
przez Alexa » 2014-01-31, 21:59
pusty24 napisał(a):ja tylko informuje na publicznym zgromadzeniu nawet zimówki kupił nowe,żle nie wyjde
przez przema72 » 2014-02-03, 11:00
przez tomas82 » 2014-02-03, 11:04
przez przema72 » 2014-02-14, 20:55
przez pusty24 » 2014-02-14, 21:14
przez sebas » 2014-02-14, 23:00
przez M!R@S » 2014-02-14, 23:20
przez atom1 » 2014-02-14, 23:42
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości