MODEL: Honda Concerto SX ALB 1993r.
SILNIK: D16A8
UKLAD DOLOTOWY: seria + stożek
UKLAD WYDECHOWY: przelot 2 cale
ELEKTRONIKA: OBD0
UKLAD NAPĘDOWY: seria, przełożenie główne 4,25
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria - 262 przód, 240 tył, wyłączone ALB
BODY-KIT: usunięta antena, dach w kolorze NH526M
ŚRODEK: zmienione podświetlenie całej konsoli na białe, dimmer, 4 elektryczne szyby, elektryczny szyberdach
CAR-AUDIO: radio mp3 Pioneer, odseparowany zestaw 165mm Hertz przód, 6x9 Sony Xplod tył
KOŁA: obecnie OZ WRC 15' polakierowane w NH0
MOC: 130 KM
PLANY: dokończenie lakierowania, remont silnika
ZDJĘCIA:
Fotka od poprzedniego właściciela:
Stan w dniu 27.09.12 :
Concerto kupiłem pół roku temu. Od tamtej pory w wolnej chwili ciągle coś w nim naprawiam i doprowadzam do ideału. Obecnie lakieruje całe auto bo lakier był już zmatowiony i wypłowiały. Usunąłem i zaspawałem antenę. Dach jest w czarnym metallicu z ED9. Jest to projekt 100% home made - wszystko przy nim robię sam. Do końca września mam zamiar skończyć budę i chowam solkę do garażu a concerto będzie służyło za winter car Przy okazji nauczę się lakierować
Ostatnio edytowano 2013-07-11, 22:53 przez sebas, łącznie edytowano 1 raz
Polakierowałem maskę, błotniki przód, oba zderzaki, listwy podreflektorowe, grill. Złożyłem też z 2 zepsutych lamp 1 dobrą i wsadziłem xenon bo tutaj mimo lepszych żarówek, dobrych odbłyśników i wymytych kloszy nic nie było w nocy widać...
AdolFowy, tylko że takie żarówki mocniej się nagrzewają i odbłyśniki w końcu się wypalą - przerabiałem to w swifcie a bez przekaźników wiadomo - potopione kable
Widzę, że sobie szukasz problemów na siłę pewnie gdybym miał czas też bym znowu coś mądrego wymyślił do obecnej winter szmaty baw się dobrze
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project