do bazy i klaru sico bronze 1,3 RP podróbka jakiejś saty napędzana chińskim kompresorem 50L na 2 tłokach dla mnie wystarcza cały taki bok na raz objechałem
Ogólnie to dłubę tak 2 razy w tygodniu po 4 godziny. Nie mam więcej czasu przez pracę i inne obowiązki. Dobrze że siostra narzeczonej udostępnia mi garaż bo inaczej to nawet nie miałbym gdzie Ten bok z łataniem dziur i szpachlowaniem wgniotek zajął mi łącznie jakieś 8 godzin. Został lekko wgnieciony próg pod tylnymi drzwiami ale nie mam czym tego wyciągnąć a szpachlować nie chcę. A concerto kupiłem bo była dobra cena ale... jak zwykle wszystko prawie do naprawy Nawet kół nie miała
Trzeba było sobie na winter cara jakieś AWD sprawić. Ja po Imprezie nie wyobrażam sobie zimy bez jakiegoś czterołapa i właśnie się rozglądam za swoim 'winter carem'
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
Ptasior, szukałem shuttle ale nie znalazłem nic sensownego co by można było kupić a concerto trafiło się od kolegi przez przypadek
Ostatnio przez remont mieszkania i pracę nie miałem czasu skończyć lakierowania ale że idzie zima i trzeba było zwolnić miejsce w garażu dla solki to wczoraj wziąłem się ostro do roboty i poskładałem strucla do kupy Niestety dzisiaj cały dzień padało i nie miałem jak zrobić normalnych zdjęć więc wklejam taki spyshot z telefonu. Efekt - wg mnie jak na robotę samemu rewelacja. Widziałem nie jedno auto gorzej zrobione przez pseudo lakierników... Po zimie jeszcze nauczę się robić polerkę i będzie lusterko.
Nie polakierowałem jeszcze tylko lusterek, listwy przedniego zderzaka i czarnych elementów grilla. Muszę kiedyś znaleźć na to czas... Za to wleciało podgrzewanie lusterek i nowe sferyczne szkiełka
Nie ma ktoś czasem tylnych chlapaczy do concerto lub podobnych pasujących?