co to za halogeny ??? generalnie fajnie zrobione autko
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Dawno nic nie pisałem, więc mały up.
Zawieszenie na przodzie już siedzi, w wakacje pewnie poskładam tył. Przednią dokładkę zastąpiła OEM dokładka z iVT, wpadły OEM owiewki, podświetlana zapalniczka+popielniczka, c-pillar itp . Póki co ogarniam małe mankamenty związane ze skrzynią i po woli przymierzam się do montażu kompresora.
Trochę fotek nazbieranych w ciągu ostatnich 2 miesięcy:
jesli zalezy ci na klimie to ok, przeciwnym wypadku na 100000% nie bedziesz zadowolony z tego kompresora, eaton jest duzo lepszy chociazby dlatego ze sie nie grzeje i mozna zastosowac cooler
Czemu miałbym nie być zadowolony, skoro już jestem biorąc pod uwagę choćby fakt, że jest to dość oryginalny gadżet? Jeśli będzie w okolicach 180-190km, nic mi więcej nie potrzeba. Nie mam większego ciśnienia na więcej, szybciej itp.
Poza tym dla mnie dodatkowym atutem w przypadku jr jest to, że nie muszę praktycznie nic rzeźbić w aucie .
+ jest cichszy
+ jest bardziej p&p
+ bez problemu możesz miec klimę
- z tego samego doładowania jest dużo mniej mocy
- silnik się bardziej grzeje bo kompresor ładuje gorące powietrze
- nawet z rdzeniami laminowa działa słabo
- nie psyka blow off