ed2 by mac
Napisane: 2012-10-17, 09:08
MODEL: ED2, 1990
SILNIK:
było: D14A1
było: D15B2 (nadal na gaźnikach)
jest: D16Z7 + Jackson Racing Supercharger chłodzony cieczą @0.45b
- panewki ACL Race,
- wtryskiwacze wysokoomowe 440cc (prawdopodobnie Subaru WRX),
- OBD1,
- strojenie by Grafix -> http://www.grafixautozine.pl/ .
Chłodzenie kompresora:
- rdzeń by przema72,
- chłodnica Cinquecento,
- pompka elektryczna z Mercedesa Bosch,
- zbrojone węże.
UKLAD DOLOTOWY: custom CAI
- short ram aem,
- kolanko+kawałek ameliniowej rury fmic.pl,
- filtr Fujita + hydro-shield Injen.
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, przelot 2" + końcowy by extra wydech
plany:
- kawasówka 2,25"
- twin loop
UKLAD NAPEDOWY:
- wyremontowana skrzynia,
- spiek Exedy Stage 1,
- felgi: Drag - dr20,
- opony: przód: T1R, tył: TCV1.
ELEKTRYKA:
- elektryczne szyby,
- centralny zamek + USDM Lock,
- JDM climate control czyli po polsku automatyczna klimatyzacja,
- dimmer,
- podgrzewane fotele,
- elektrycznie składane i regulowane lusterka z EF9,
- spryskiwacze reflektorów
- halogeny,
- bumper pole,
- tempomat.
ZAWIESZENIE:
- Przód: KYB Ultra Sr + H&R -60,
- Tył: KYB AGX, Jamex -40,
- przednia górna rozpórka Wiechers,
- tylna górna rozpórka Staffa.pl,
- C-pillar,
plany:
- stabilizator tył,
UKLAD HAMULCOWY:
- zregenerowane zaciski z ed3,
- tarcze mikody przód,
- klocki Ferodo DS Performance,
- przewody w stalowym oplocie HEL+GOODRIDGE,
- pompa 15/16"+serwo z Pralki,
- płyn ATE blue,
- tył - bębny.
BODY-KIT:
- kolor nadwozia r-81 (Milano Red),
- zderzak + replika Chargespeed,
- OEM Bra,
- OEM owiewki - póki co przednie.
ŚRODEK: kierownica Momo Corse, fotele półkubełkowe z Forda Escorta RS, uniwersalny podłokietnik
plany:
- kubełki Bride LowMax/ITR
- flok deski, boczków itd
- obszycie boczków materiałem Bride Style
- OEM podłokietnik
CAR-AUDIO: radio - Sony black panel + reszta badziewia
MOC:
1. NA: 140,1 KM/153,2 Nm
2. z JRSC: 196,8 km, 192,4 Nm
Auto zakupiłem w 2007 roku, od tamtego momentu przebrnąłem przez wiele różnych dziwnych, czasem niezrozumiałych problemów. Momentami miałem ochotę pozbyć się tego wszystkiego i zainwestować w rower .
Jest to moje pierwsze auto, kupione zupełnie spontanicznie. Początkowo szukałem e30 , aż do pewnego dnia, gdy miałem okazję zobaczyć bodajże ed7 znajomej. Reszta potoczyła się szybko, allegro -> i na drugi dzień byłem już w posiadaniu edka.
Od tego momentu zmieniło się dość sporo, a efekt moich działań prezentują poniższe fotki .
Wrzesień 2012:
Maj 2012:
Październik 2011:
Pierwsze półrocze 2011:
Wiosna 2010:
Dzień po zakupie - 17.06.2007:
Inne:
1. Ultrakrótki filmik prezentujący działanie spryskiwaczy reflektorów:
http://www.youtube.com/watch?v=Ye0pjkSgV_8
2. Bumper pole:
http://www.youtube.com/watch?v=OQRQqSYq ... e=youtu.be
SILNIK:
było: D14A1
było: D15B2 (nadal na gaźnikach)
jest: D16Z7 + Jackson Racing Supercharger chłodzony cieczą @0.45b
- panewki ACL Race,
- wtryskiwacze wysokoomowe 440cc (prawdopodobnie Subaru WRX),
- OBD1,
- strojenie by Grafix -> http://www.grafixautozine.pl/ .
Chłodzenie kompresora:
- rdzeń by przema72,
- chłodnica Cinquecento,
- pompka elektryczna z Mercedesa Bosch,
- zbrojone węże.
UKLAD DOLOTOWY: custom CAI
- short ram aem,
- kolanko+kawałek ameliniowej rury fmic.pl,
- filtr Fujita + hydro-shield Injen.
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, przelot 2" + końcowy by extra wydech
plany:
- kawasówka 2,25"
- twin loop
UKLAD NAPEDOWY:
- wyremontowana skrzynia,
- spiek Exedy Stage 1,
- felgi: Drag - dr20,
- opony: przód: T1R, tył: TCV1.
ELEKTRYKA:
- elektryczne szyby,
- centralny zamek + USDM Lock,
- JDM climate control czyli po polsku automatyczna klimatyzacja,
- dimmer,
- podgrzewane fotele,
- elektrycznie składane i regulowane lusterka z EF9,
- spryskiwacze reflektorów
- halogeny,
- bumper pole,
- tempomat.
ZAWIESZENIE:
- Przód: KYB Ultra Sr + H&R -60,
- Tył: KYB AGX, Jamex -40,
- przednia górna rozpórka Wiechers,
- tylna górna rozpórka Staffa.pl,
- C-pillar,
plany:
- stabilizator tył,
UKLAD HAMULCOWY:
- zregenerowane zaciski z ed3,
- tarcze mikody przód,
- klocki Ferodo DS Performance,
- przewody w stalowym oplocie HEL+GOODRIDGE,
- pompa 15/16"+serwo z Pralki,
- płyn ATE blue,
- tył - bębny.
BODY-KIT:
- kolor nadwozia r-81 (Milano Red),
- zderzak + replika Chargespeed,
- OEM Bra,
- OEM owiewki - póki co przednie.
ŚRODEK: kierownica Momo Corse, fotele półkubełkowe z Forda Escorta RS, uniwersalny podłokietnik
plany:
- kubełki Bride LowMax/ITR
- flok deski, boczków itd
- obszycie boczków materiałem Bride Style
- OEM podłokietnik
CAR-AUDIO: radio - Sony black panel + reszta badziewia
MOC:
1. NA: 140,1 KM/153,2 Nm
2. z JRSC: 196,8 km, 192,4 Nm
Auto zakupiłem w 2007 roku, od tamtego momentu przebrnąłem przez wiele różnych dziwnych, czasem niezrozumiałych problemów. Momentami miałem ochotę pozbyć się tego wszystkiego i zainwestować w rower .
Jest to moje pierwsze auto, kupione zupełnie spontanicznie. Początkowo szukałem e30 , aż do pewnego dnia, gdy miałem okazję zobaczyć bodajże ed7 znajomej. Reszta potoczyła się szybko, allegro -> i na drugi dzień byłem już w posiadaniu edka.
Od tego momentu zmieniło się dość sporo, a efekt moich działań prezentują poniższe fotki .
Wrzesień 2012:
Maj 2012:
Październik 2011:
Pierwsze półrocze 2011:
Wiosna 2010:
Dzień po zakupie - 17.06.2007:
Inne:
1. Ultrakrótki filmik prezentujący działanie spryskiwaczy reflektorów:
http://www.youtube.com/watch?v=Ye0pjkSgV_8
2. Bumper pole:
http://www.youtube.com/watch?v=OQRQqSYq ... e=youtu.be