fajny fajny ale ty mi kolego pasujesz do malego szybkiego zapierdzielacza niz limuzyny ze sportowym zacieciem taki tacik sie robisz
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
a bar_oo wiesz CRX jeden w domu jest wiec trzebabylo cos wiekszego tez zakupic i powiem ci ze takiej wygody mi troszke brakowalo
A z drugiej strony moze do 2 gena kiedys wroce ale pod warunkiem ze z k20 pod maska bo to mi sie caly czas marzyy i spac nie daje ale na to troche czasu potrzebuje
[you] Czasami na drodze spotyka sie szalenców, pedzą na złamanie karku, wbrew rozsadkowi... naprawde.. czasami az cięzko ich wyprzedzic
to ja picuje mojego dojade b16 i zamienie na k serie i tobie zostawiam ale autko zacne naprawde mi sie podoba
...B16A1 zamknięte w EE8... FOG LIGHTS+GATHERS 1.8 DIN+WIND DEFLECTORS+MAP LIGHT+ARMREST+MUD FLAPS+REMUS+PERSONAL BOX+MIRROR'S COVERS+HEADLIGHT WASHER+BUMPER POLE
Kolego piękny accord tylko pogratulować.
Jak dla mnie to by mogło być podświetlanie zegarów jak w wersji Comfort, ale to moje zdanie.
Powodzenia w modach.
Niestety tylko z wyglądu bo seryjne K24 nie jedzie. Aż żal że w TypeS nie dziubnęli coś japońce bo te silniki maja ogromny potencjał i po dobrym dolocie wydechu i strojeniu robi się 22x ale w dalszym ciągu części do K-serii są cholernie drogie.Najlepsze rezultaty daje kolektor cała reszta wydechu w K-series nie da tyle co dobry kolektor. Gratuluje woza. Ja wybrałem TypeR bo to jeszcze namiastka starych dobrych drących ryja Hond.
Vajzel napisał(a):przedział cenowy jest od 32000 do no limit
Myślę że pierwszy rok produkcji można już śmiało szukać poniżej 30k kolega ostatnio kupił czarną na pięknej feldze obniżoną od drugiego właściciela z przebiegiem 110tyś km oczywiście z pełną dokumentacją za 27tysi ale to była można powiedzieć okazja. Tak jak ja szukałem er'ki w zeszłym roku oglądałem najdroższe sztuki i trzeba było dobrze szukać bo same strucle aż znalazłem na 26500
Kapitalne auto. Sam ujeżdżam ATRa....i powiem szczerze, że nie wrócę na co dzień ani do ED, ani do EE.... Co innego na niedziele i zabawę.
Ale do TypeS'ka. Z planów...to olej dolot, wydech itp.... a zbieraj na szperę bo tej ewidentnie brakuje w tym accordziku. Wdech i wydech warto podeprzeć hondatą...wtedy auto się zmieni....i to dość mocno. Uważaj na olej, mimo że to dużo nowszy silnik niż D i B...to łyknąć też lubią - a koszta naprawy....są porażające - a o dobre K24....wcale nie jest tak łatwo i tanio jak o K20.
No i szerokości. Cholernie Ci zazdroszczę, bo 7 gena można kapitalnie zrobić