Zawitały bardziej agresywne ustawienia geometrii zwane UK Settings !
Powiem szczerze, że tak ogromnej zmiany w charakterystce prowadzenia auta się nie spodziewałem...
Już po zmianie 16" na 18" zrobiło się dużo ciekawiej, ale tak jak teraz prowadzi się auto to jest marzenie !
[center]
[/center]
Drugą rzeczą jaką musiałem zmienić to opony.
Niestety 225/40 na tak sporym obniżeniu obijało o nadkola na każdej dziurze.
Wpadły więc 205/40 Michelin Pilot Sport.
[center][/center]
Teraz już jest idealnie, nic nie dobija, nic nie obciera... a i szpara pomiędzy tyłem a przodem jest identyczna więc i wizualnie był to strzał w 10
Kolejna zmiana to wyciszający tłumik środkowy firmy PROEX o długości 50 cm.
[center][/center]
No i po raz kolejny jestem zadowolony, ponieważ pozbyłem się rezonansu, dźwięk stał się czysty, bardziej rasowy ...
Tak więc w święta wchodzę z uśmiechem na ustach
Mogę ścigać zająca :>
Zawitały bardziej agresywne ustawienia geometrii zwane UK Settings !
Świetne jest to, jak łatwo w s2000 można ustawiać zbieżność, pochylenie i kąt wsz.
1. Najpierw zrób karoserie, 2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce, 3. Teraz dopiero możesz modzić silnik. EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE
W końcu nastąpił ten moment - założyłem soft top z szybą szklaną
Różnica w porównaniu do szmaty z plexi jest przeogromna!
Wizualnie to zupełnie inne auto...
[center][/center]
Smaczkiem jest fakt, że to dach z rocznika 2009, który połowę życia przejeździł pod Hard Topem, także jest w cudownym stanie ...
W końcu mogę patrzeć na dupcię i nie mam żadnych zastrzeżeń ;D