Strona 1 z 15

Racing ED6 D16Z6+

PostNapisane: 2013-05-18, 18:17
przez jakub27493
Witam :rotfl:

4g to moje druga Honda ;) wcześniej miałem V gena coupe ale zachciało mi się szybszej jazdy i spróbowania swoich sił na torze więc dlatego wybór padł na IV gena ;) Auto kupiłem od starszego kolesia totalnie seryjne :D

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?156779-Black-ej2-d15b7-xx-by-Kubu%B6


MODEL: ED6 1989r.

SILNIK:

D16Z6 po kapitalnym remoncie

wymienione zostało:

-tłoki pm7 wraz z korbami od PM7 (D16Z5)
-uszczelka miski OEM honda
-uszczelniacze walu (oba) OEM
-uszczelka smoka
-panewki główne, korbowe ACL RACE
-pierścienie tp
-uszczelka pod głowice y8 metalowa
-pompa wody aisin, pasek gates, napinacz koyo
-termostat
-filtr oleju OEM honda
-termiczna uszczelka pod ssący i przepustnice
-olej Valvoline 10W-40
-uszczelka pokrywy zaworów
-oring aparatu zapłonowego
-uszczelniacz wałka rozrządu
-świece irydowe
-pasek klinowy, klin
-oring krokowego
-podkładka pod filtr D1 Spec
-korek oleju Mugen

głowica:
-zawory na 3 kąty
-wymienione wszystkie 16 zaworów
-komplet OEM uszczelniaczy zaworowych honda
-planowanie
-obrobione komory spalania
-powiększanie i polerowanie kanałów wydechowych oraz delikatnie poprawione ssące

UKLAD DOLOTOWY:

-przepustnica od H22
-rozwiercony ssak pod przepustnice
-dolot no name owinięty bandażem termo z stożkiem K&N
-dolot zimnego powietrza ze zderzaka
-osłona stożka

UKLAD WYDECHOWY:

- ebayowy 4-2-1 z przerobionym wyjściem na 2.25 cala (elastyczna złączka) , owinięty bandażem termicznym
- full przelot 2.25 cala
- końcowy poprzeczny przelotowy M-tech

UKLAD NAPEDOWY:

-short shifter (poliuretanowe tuleje drążka)
-3,4 z reksa + długa 5
-FD 4,4
-MTF3
-zamach 4,1kg by Otoczak

ZAWIESZENIE:

- gwint AP
- rozpórka przednia górna home made
- rozpórka tylna górna home made
- wymienione wszystkie gumy i tulejki na nowe-cukierki i gumki na drążki reakcyjne poliuretan
- regulowany drążek reakcyjny
- stabilizator tył + gumy poli na staba przód i tył

UKŁAD HAMULCOWY:

ITR JDM 96 spec.

- przód 282mm zacisk od mb6
- tył 242mm
- pompa 1"

KOŁA:

- ITR JDM 96 spec. Enkei / Asahi Tec 15'
- a'la Volk ce28n 15'
- TOYO R888 195/50/15-2szt
- TOYO R1R 195/50/15-6szt

ŚRODEK:

- kierownica LICO 35cm z odsadzeniem
- 2 kubły Bimarco Futura
- Pasy TRS 4pkt 3 calowe
- gałka Skunk2
- nakładki na pedały Mugen
- wydmucha
- wskaźnik temperatury oleju auto gauge

CAR-AUDIO:

- radioodtwarzacz Sony + jakieś 2 głośniki

BODY-KIT:

- ambery
- dokładka przód Chargespeed
- dokładka tył OEM
- spryski z C3
- lotka Chargespeed
- lampy tył polift
- blenda czerwona
- lusterka Spoon

MOC:

-165,2KM 189,4Nm :rotfl:

Z góry dziękuje za komentarze, słowa krytyki i uznania ;)

Obrazek

Luty-Marzec 2015

Obrazek

Obrazek

Październik 2014

Obrazek

Obrazek

Wrzesień 2014

Obrazek

Obrazek

Sierpień 2013
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Maj 2013

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

fotki po zakupie Grudzień 2012
Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 2013-05-18, 19:12
przez toomek_124
w końcu ktoś z moich okolic :rotfl:

czekam na pierwsze starty :ok:

PostNapisane: 2013-05-18, 19:28
przez dawidcrx2
Swietny Civic :) pochwal sie co tam namodzone w silniczku:D

PostNapisane: 2013-05-19, 01:12
przez twojastara
"Rally and street terror" d15b2? no WAY!

PostNapisane: 2013-05-19, 01:24
przez robraf
jezdzisz PKS-em? ;) fajna rejestracja

PostNapisane: 2013-05-19, 14:43
przez jakub27493
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

short oczywiście home made :D

PostNapisane: 2013-06-19, 00:23
przez toomek_124
ogólnie to pokaż że działasz :D

PostNapisane: 2013-06-19, 22:21
przez Krzyh00
"street terror"

Obrazek

PostNapisane: 2013-06-20, 23:49
przez jakub27493
to co bolało najbardziej moją kieszeń:p

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

wleciał kolektor 4-2-1 2,25 po całości i mtech :D jeszcze nie mam fotki jak wygląda na aucie

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

PostNapisane: 2013-06-27, 20:58
przez Daniel's
dobry projekt :ok: myślę , że będzie dobrze służyła ta maszyna ;)
tylko nie przesadzaj w inwestycje związane z modami jednostki napędowej-mało rozwojowa jednostka :(

PostNapisane: 2013-06-27, 21:37
przez jakub27493
z nowości jebła mnie przyroda i 16 zaworów jest do wymiany:)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


oraz:D
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

wpadła też dokładka:p
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

PostNapisane: 2013-06-28, 00:48
przez filip
fajne auto :ok:

PostNapisane: 2013-07-15, 01:28
przez Tylik
jest na czym oko zawiesic :) felgi miod malyna do tej budy! gratki.

PostNapisane: 2013-07-15, 11:34
przez Iron man
Fajne auto do upalania :)

Gałkę zmiany biegów jednak wybrałeś najgorszą z możliwych jeśli chodzi o pałowanie na bardzo nierównych odcinkach. Jest taka ciężka, że przy ostrej jeździe na nierównościach, np na szutrowym OS-ie, wyrzuca biegi, szczególnie dwójkę.
Głowiłem się co jest tego przyczyną, w międzyczasie zmieniłem auto na drugie, skrzynie chyba też z 3-4 sztuki, wszędzie miałem gałkę skunksa. A powód był prozaiczny. Założyłem seryjną lekką gałkę i problem ustał :rotfl:

PostNapisane: 2013-07-15, 15:27
przez Daniel's
nawet na short shifterze wyrzucało biegi???