Racing ED6 D16Z6+
Napisane: 2013-05-18, 18:17
Witam
4g to moje druga Honda wcześniej miałem V gena coupe ale zachciało mi się szybszej jazdy i spróbowania swoich sił na torze więc dlatego wybór padł na IV gena Auto kupiłem od starszego kolesia totalnie seryjne
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?156779-Black-ej2-d15b7-xx-by-Kubu%B6
MODEL: ED6 1989r.
SILNIK:
D16Z6 po kapitalnym remoncie
wymienione zostało:
-tłoki pm7 wraz z korbami od PM7 (D16Z5)
-uszczelka miski OEM honda
-uszczelniacze walu (oba) OEM
-uszczelka smoka
-panewki główne, korbowe ACL RACE
-pierścienie tp
-uszczelka pod głowice y8 metalowa
-pompa wody aisin, pasek gates, napinacz koyo
-termostat
-filtr oleju OEM honda
-termiczna uszczelka pod ssący i przepustnice
-olej Valvoline 10W-40
-uszczelka pokrywy zaworów
-oring aparatu zapłonowego
-uszczelniacz wałka rozrządu
-świece irydowe
-pasek klinowy, klin
-oring krokowego
-podkładka pod filtr D1 Spec
-korek oleju Mugen
głowica:
-zawory na 3 kąty
-wymienione wszystkie 16 zaworów
-komplet OEM uszczelniaczy zaworowych honda
-planowanie
-obrobione komory spalania
-powiększanie i polerowanie kanałów wydechowych oraz delikatnie poprawione ssące
UKLAD DOLOTOWY:
-przepustnica od H22
-rozwiercony ssak pod przepustnice
-dolot no name owinięty bandażem termo z stożkiem K&N
-dolot zimnego powietrza ze zderzaka
-osłona stożka
UKLAD WYDECHOWY:
- ebayowy 4-2-1 z przerobionym wyjściem na 2.25 cala (elastyczna złączka) , owinięty bandażem termicznym
- full przelot 2.25 cala
- końcowy poprzeczny przelotowy M-tech
UKLAD NAPEDOWY:
-short shifter (poliuretanowe tuleje drążka)
-3,4 z reksa + długa 5
-FD 4,4
-MTF3
-zamach 4,1kg by Otoczak
ZAWIESZENIE:
- gwint AP
- rozpórka przednia górna home made
- rozpórka tylna górna home made
- wymienione wszystkie gumy i tulejki na nowe-cukierki i gumki na drążki reakcyjne poliuretan
- regulowany drążek reakcyjny
- stabilizator tył + gumy poli na staba przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
ITR JDM 96 spec.
- przód 282mm zacisk od mb6
- tył 242mm
- pompa 1"
KOŁA:
- ITR JDM 96 spec. Enkei / Asahi Tec 15'
- a'la Volk ce28n 15'
- TOYO R888 195/50/15-2szt
- TOYO R1R 195/50/15-6szt
ŚRODEK:
- kierownica LICO 35cm z odsadzeniem
- 2 kubły Bimarco Futura
- Pasy TRS 4pkt 3 calowe
- gałka Skunk2
- nakładki na pedały Mugen
- wydmucha
- wskaźnik temperatury oleju auto gauge
CAR-AUDIO:
- radioodtwarzacz Sony + jakieś 2 głośniki
BODY-KIT:
- ambery
- dokładka przód Chargespeed
- dokładka tył OEM
- spryski z C3
- lotka Chargespeed
- lampy tył polift
- blenda czerwona
- lusterka Spoon
MOC:
-165,2KM 189,4Nm
Z góry dziękuje za komentarze, słowa krytyki i uznania
Luty-Marzec 2015
Październik 2014
Wrzesień 2014
Sierpień 2013
Maj 2013
fotki po zakupie Grudzień 2012
4g to moje druga Honda wcześniej miałem V gena coupe ale zachciało mi się szybszej jazdy i spróbowania swoich sił na torze więc dlatego wybór padł na IV gena Auto kupiłem od starszego kolesia totalnie seryjne
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?156779-Black-ej2-d15b7-xx-by-Kubu%B6
MODEL: ED6 1989r.
SILNIK:
D16Z6 po kapitalnym remoncie
wymienione zostało:
-tłoki pm7 wraz z korbami od PM7 (D16Z5)
-uszczelka miski OEM honda
-uszczelniacze walu (oba) OEM
-uszczelka smoka
-panewki główne, korbowe ACL RACE
-pierścienie tp
-uszczelka pod głowice y8 metalowa
-pompa wody aisin, pasek gates, napinacz koyo
-termostat
-filtr oleju OEM honda
-termiczna uszczelka pod ssący i przepustnice
-olej Valvoline 10W-40
-uszczelka pokrywy zaworów
-oring aparatu zapłonowego
-uszczelniacz wałka rozrządu
-świece irydowe
-pasek klinowy, klin
-oring krokowego
-podkładka pod filtr D1 Spec
-korek oleju Mugen
głowica:
-zawory na 3 kąty
-wymienione wszystkie 16 zaworów
-komplet OEM uszczelniaczy zaworowych honda
-planowanie
-obrobione komory spalania
-powiększanie i polerowanie kanałów wydechowych oraz delikatnie poprawione ssące
UKLAD DOLOTOWY:
-przepustnica od H22
-rozwiercony ssak pod przepustnice
-dolot no name owinięty bandażem termo z stożkiem K&N
-dolot zimnego powietrza ze zderzaka
-osłona stożka
UKLAD WYDECHOWY:
- ebayowy 4-2-1 z przerobionym wyjściem na 2.25 cala (elastyczna złączka) , owinięty bandażem termicznym
- full przelot 2.25 cala
- końcowy poprzeczny przelotowy M-tech
UKLAD NAPEDOWY:
-short shifter (poliuretanowe tuleje drążka)
-3,4 z reksa + długa 5
-FD 4,4
-MTF3
-zamach 4,1kg by Otoczak
ZAWIESZENIE:
- gwint AP
- rozpórka przednia górna home made
- rozpórka tylna górna home made
- wymienione wszystkie gumy i tulejki na nowe-cukierki i gumki na drążki reakcyjne poliuretan
- regulowany drążek reakcyjny
- stabilizator tył + gumy poli na staba przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
ITR JDM 96 spec.
- przód 282mm zacisk od mb6
- tył 242mm
- pompa 1"
KOŁA:
- ITR JDM 96 spec. Enkei / Asahi Tec 15'
- a'la Volk ce28n 15'
- TOYO R888 195/50/15-2szt
- TOYO R1R 195/50/15-6szt
ŚRODEK:
- kierownica LICO 35cm z odsadzeniem
- 2 kubły Bimarco Futura
- Pasy TRS 4pkt 3 calowe
- gałka Skunk2
- nakładki na pedały Mugen
- wydmucha
- wskaźnik temperatury oleju auto gauge
CAR-AUDIO:
- radioodtwarzacz Sony + jakieś 2 głośniki
BODY-KIT:
- ambery
- dokładka przód Chargespeed
- dokładka tył OEM
- spryski z C3
- lotka Chargespeed
- lampy tył polift
- blenda czerwona
- lusterka Spoon
MOC:
-165,2KM 189,4Nm
Z góry dziękuje za komentarze, słowa krytyki i uznania
Luty-Marzec 2015
Październik 2014
Wrzesień 2014
Sierpień 2013
Maj 2013
fotki po zakupie Grudzień 2012