CcS
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 8   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
DamianEvo
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2011-07-14, 22:39
Lokalizacja: Tychy ^^

CcS

przez DamianEvo » 2013-06-08, 10:29

MODEL: Cinquecento Sporting
SILNIK: seria 1.1
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria
ŚRODEK: Fotel kierowcy kubelkowy Bimarco, sportowa kierownica
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: tylna klapa na gladko reszta seria
CAR-AUDIO:coś gra
Moc: 54 KM :szok:

Plany: gleba :rotfl: przód -70 tyl -50 zawias MTS juz w drodze :D , felga szeroka stal 7 i 7.5 cala guma 175/50/13, przyciemnic tylne szyby, wyciac kata moze jakis storzek a w dalszej przyszlosci swap na 1.2
To CRX, nie zrozumiesz jeśli nie masz gustu

Avatar użytkownika
Damian crx
Forumowicz
 
Posty: 898
Dołączył(a): 2007-02-03, 18:05
Lokalizacja: Żywiec

przez Damian crx » 2013-06-08, 13:23

Gratki zakupu :ok: miło wspominam takie wozidło, bardzo fajne auto :)

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2013-06-08, 15:09

Kupuj PZM-1, a nie jakieś chińskie MTSy ;) A tak poza tym fajna seria :ok:

Avatar użytkownika
DamianEvo
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2011-07-14, 22:39
Lokalizacja: Tychy ^^

przez DamianEvo » 2013-06-08, 16:14

FuRioN napisał(a):Kupuj PZM-1, a nie jakieś chińskie MTSy ;)
tylko ze PZM1 to raczej nie obnizy samochodu pozatym o Mts slyszalem dos duzo fajnych opini wiec padlo na Mts
To CRX, nie zrozumiesz jeśli nie masz gustu

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2013-06-08, 17:08

DamianEvo napisał(a):
FuRioN napisał(a):Kupuj PZM-1, a nie jakieś chińskie MTSy ;)
tylko ze PZM1 to raczej nie obnizy samochodu pozatym o Mts slyszalem dos duzo fajnych opini wiec padlo na Mts


Jak to nie obniży? Obniży tak samo jak MTSy, jeśli do amorków kupiłbyś springi 70/50 (np. Fk). I na takim setupie jeździ się genialnie, fun jest naprawdę duży. No chyba, że to ma być tylko "do lansu", ale do szybszej jazdy po zakrętach już MTS zdecydowanie się nie nadaje

Avatar użytkownika
DamianEvo
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2011-07-14, 22:39
Lokalizacja: Tychy ^^

przez DamianEvo » 2013-06-08, 17:27

przy takiej glebie jakieś szybkie zakrety po naszych drogach to ciezki temat :cry: w gre wchodzi tez cena. jest kila rzeczy do ogarniecia przy samochodzie a róznica miedzy Mts a Pzm1 i do tego springi fk to prawie 400zł ;) w przyszlym roku planuje jakies gróbsze inwestycje typu swap itd wiec sie wtedy bedzie myslalo konkretnie nad trakcja i jak najlepszym prowadzeniem :rotfl: teraz ma to jechac i wygladać :ok: ale mimo wszystko dzieki za dobre rady :ok:
To CRX, nie zrozumiesz jeśli nie masz gustu

Avatar użytkownika
FuRioN
Forumowicz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 2010-11-07, 20:43
Lokalizacja: Kielce

przez FuRioN » 2013-06-08, 20:19

DamianEvo, no to jak faktycznie kasa Cię ogranicza, to na początek MTS może być, ale jak zrobisz swapa, to pomyśl też nad zawieszeniem ;) Powodzenia w modzeniu, bo baza fajna :)

Avatar użytkownika
DamianEvo
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2011-07-14, 22:39
Lokalizacja: Tychy ^^

przez DamianEvo » 2013-06-10, 17:45

aaaaaaaaaaaaaaaaa :cry: gradobicie bylo..... lusterko wybite kierunkowskaz tez, caly dach slupki maska blotniki.... powginane :cry:
To CRX, nie zrozumiesz jeśli nie masz gustu

Posty: 8   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości