Troche juz na forum siedze ,a jeszcze zadnego mojego EFa nie opisalem tutaj ,a juz mam w rekach szostego ,wiec czas sie pokazac W sumie to 6 lat wozil tylek jako seria z d13 i sie w koncu doczekal drugiej mlodosci
Tak bylo jeszcze do czerwca :
Aktualnie jest tak:
MODEL: EC8 91'
SILNIK: wyremontowane d16w4 SOHC Vtec , Wire Tuck pod maska
UKŁAD DOLOTOWY: CAI 3" + stozek K&N
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 dalej pelen przelot 2,25 zakonczone seria z ED9
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Elektronika OBD1 ,Komputer P28 z obsluga zewnetrznego Epromu i mozliwosc wgrania dwoch map
UKŁAD NAPĘDOWY: Hybrydowa skrzynia biegów 4,25 + 3 i 4 bieg CRX ED9
ZAWIESZENIE: gwint KW , stabilizator przod z ED7 i gorna przednia rozporka Wiechers
UKŁAD HAMULCOWY: na przodzie zwrotnice iVT z zaciskiem od 6generacji 262 , tyl seria,pompa hamulcowa+serwo 15/16”
SRODEK: kubelki Mirco + pasy OMP,kierownica Victor , xbar z nierdzewki ,maly aku w bagazniku i troche elementow z crxa ED9 licznik ,boczki i pare [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod]
KOŁA: OZ F1 na przodzie i tymczasowo OZ superleggera na tyle
BODY KIT: czerwona blenda tyl , dokladka przod ED7 , dokladka tyl laminat EE9 , lampy tyl usdm , maska z garbem ED9