Civic V gen coupe H22A JDM
Jeśli jestesmy włascicielami innych samochodów spod znaku Hondy to tutaj. I tutaj dajemy tez opisy pojazdów innych marek oraz jednosladów, itp

Posty: 2   •   Strona 1 z 1
eMAGIeliK
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2013-12-19, 12:23

Civic V gen coupe H22A JDM

przez eMAGIeliK » 2014-11-02, 09:42

MODEL:
95, Coupe

SILNIK:

był - D16Z9,
jest - H22a JDM
Moc: 200 KM (147 kW), Pojemność skokowa: 2200 cm3

-Całkowity remont jednostki 5tyś km temu,
(regenerowana głowica, płaszczyzna bloku + głowicy, nowe pierścienie, panewki, uszczelki silnika, wyważenie dynamiczne wału+koło pasowe...)
-Poduszki Hasport
-Półosie custom

UKLAD DOLOTOWY:

Ebay Prelude- przerobiony,
stożek Simota- odgrodzony

UKŁAD NAPĘDPOWY:
M2B4 (ze szperą),
-wszystkie nowe łożyska w skrzyni biegów + nowy MTF,

NADWOZIE:

OEM
Czerowne
Dokladka VTI
Brak naklejki VTEC na klapie

UKLAD HAMULCOWY:
260mm przod, 240tzl
pompa hamulcowa i serwo- Prelude

ZAWIESZENIE:
Gwint Koni 8041-1152Sport
Regulacja twardosci (zewnetrzna) i wysokosci



UKLAD WYDECHOWY:

4-2-1 OEM,
2,5 cala, środkowy przelot, końcowy ala OEM El-Tec

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

2x SRS,
2x el.szyby
2x el.lusterka
el. szyberdach
wspomaganie kierownicy


ZDJECiA:


U poprzedniego wlasciciela, obecnie stoi na oem vti felgach, jakies wieksze zmiany...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

eMAGIeliK
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2013-12-19, 12:23

Re: Civic V gen coupe H22A JDM

przez eMAGIeliK » 2014-11-02, 10:19

Mały up 2014r.

Silnik:
-Słupek H22a8 150ty km przebiegu(Sprężanie, wałki jak w Type R H22a7 212KM)
-Przepustnica 70mm
-Rozwiercony kolektor dolotowy, bez IAB, dodatkowa przekładka, spasowany by eMAGIeliK
-Kolektor wydechowy replika RMF drag style 4-1, owinięty taśmą termoizolacyjną
-Wtryski H22a JDM 310ccm
-Łapa alternatora custom, w miejscu kompresora klimy by eMAGIeliK(W trakcie)

Zawieszenie:
-Poliuretany przód komplet
-Stabilizator 26mm Civic VTI MB
-Nowe sworznie, końcówki, itp
-Zawieszenie całe piaskowane,
-Zestaw rozpórek: c-pillar, rozpórka 3pkt przód, rozpórka tył, rozpórka sanek OEM, rozpórka wózka tył OEM
-Wyleciało wspomaganie
-Maglownica bez wspomagania

Wygląd:
-Komora silnika wyczyszczona, wycięte niepotrzebne szpilki ze ściany grodziowej,
-Rdza usunięta mechanicznie, wytrawiona, podkład epoksydowy
-Wygładzona.. trochę
-Lakier komory Subaru Impreza "02C", niebieska perła
-Wire tuck(w trakcie)
-Akumulator na tył(W trakcie)
-Nadkola zabezpieczone farbą poliuretanową
-Nakrętki kół Spec D1

Zdjęcia jakieś:
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Posty: 2   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości