hehe generalnie zupelnie sie z toba nie zgadzam
mowisz ze gdyby bmw zrobilo 'coupe' to by kosztowolo 2 razy wiecej - jasne, bo użyliby czesci o lepszej jakosci. totalnie nie trafiony argument. Gdyby fiat zrobil X5 xdrive to myslisz ze kosztowalaby 2 razy mniej na tych samych czesciach?
w kwestii braku wspólnego mianownika 500 i coupe...wydaje mi sie ze jest dość istotna -
MARKA - czyli to za co winisz brak popularnosci coupe
a jak wiemy są kultowe fiaty, które sam wymieniłeś.
wedlug mnie coupe jest po prostu brzydkie i to jest powodem braku popularnosci, a nie marka pod jakiej szyldem występuje. multipla jest podobnym przykladem - jest zajebiscie funkcjonalna, bezpieczna, i nawet wygodna ale okropnie brzydka.
Pamiętaj, ze dla niektorych liczy sie nie tylko swietne osiagi i skóra na fotelu ale wygląd. hyundai coupe tez ma jeden silnik dobry i tez moze byc w fajnej wersji ale wyglada jak chińczyk po rekonstrukcji twarzy
oczywiście to jest tylko subbiektywne zdanie - niektorym sie podoba coupe, ale wydaje mi sie ze jest to raczej mniejszość = mniej fanów = mniejsza popularność