Miata by Wenega
Napisane: 2016-08-25, 07:20
No i udało się zakupić, trochę golas ale stan auta rekompensuje to
Na początek trochę historii
Po sprzedaży mojego poprzedniego projektu Hondy CRX ED9 wpadła w moje posiadanie zupełnie przez przypadek MX-5tak NBFL Phoenix z silnikiem 1.6. Miała być szybka akcja sprzedażowa bo już miałem plan na kolejny projekt (miała być Integra). Mazda została chwile dłużej, pojeździłem i zakochałem się . Phoenixa sprzedałem bo 1.6 to jednak słabizna i zaczałem szukac 1.8, no i jest
MODEL: MX-5 1.8 NBFL 2002 rok (żadna tam wersja specjalna) ale 94k km przebiegu i zero rdzy
SILNIK: seria na razie
UKLAD DOLOTOWY:
- k&n typhoon
UKLAD WYDECHOWY:
- kompletny wydech Japspeed (od downpipa) 2,25 cala
ELEKTRONIKA: seria (czyli szyby
UKLAD NAPĘDOWY: seria, czyli 5 biegów i TORSEN
ZAWIESZENIE:
- Gwint ISC (32 stopnie regulacji)
- wszystkie tuleje gum-met z IL Motorsport (wzmocnione)
- sworznie, łączniki IL Motorsport
- komplet rozpórek z wersji Sportive (góra przód, dolna tylna wzmocniona, dolna środkowa, motylek)
UKLAD HAMULCOWY: seria, czyli 270mm z przodu i 276mm z tyłu
- tarcze i klocki TEXTAR
BODY-KIT:
- nowy dach "moherowy" z Pietrygi
- style bar
ŚRODEK:
- czarna seria z kiera Nardi
- boczki z wersji Phoenix
- fotele skórzane Phoenix
CAR-AUDIO: seria
INNE: -
MOC: 145 kunióf
PLANY:PLANY:
na najbliższe 2 sezony:
- brązowe skóry z Phoenixa - już kupione jadą do mnie
- Eibachy + AGXy - tez już prawie są
- klimatyzacja - zaczynam szukać
- wydech
- felgi
- pełna korekta lakieru + powłoka kwarcowa
- duck tail
- roll bar
- szmaciany dach
- i kilka innych pewnie po drodze
a następnie:
- ROTREX
lepsze foty na dniach:
Na początek trochę historii
Po sprzedaży mojego poprzedniego projektu Hondy CRX ED9 wpadła w moje posiadanie zupełnie przez przypadek MX-5tak NBFL Phoenix z silnikiem 1.6. Miała być szybka akcja sprzedażowa bo już miałem plan na kolejny projekt (miała być Integra). Mazda została chwile dłużej, pojeździłem i zakochałem się . Phoenixa sprzedałem bo 1.6 to jednak słabizna i zaczałem szukac 1.8, no i jest
MODEL: MX-5 1.8 NBFL 2002 rok (żadna tam wersja specjalna) ale 94k km przebiegu i zero rdzy
SILNIK: seria na razie
UKLAD DOLOTOWY:
- k&n typhoon
UKLAD WYDECHOWY:
- kompletny wydech Japspeed (od downpipa) 2,25 cala
ELEKTRONIKA: seria (czyli szyby
UKLAD NAPĘDOWY: seria, czyli 5 biegów i TORSEN
ZAWIESZENIE:
- Gwint ISC (32 stopnie regulacji)
- wszystkie tuleje gum-met z IL Motorsport (wzmocnione)
- sworznie, łączniki IL Motorsport
- komplet rozpórek z wersji Sportive (góra przód, dolna tylna wzmocniona, dolna środkowa, motylek)
UKLAD HAMULCOWY: seria, czyli 270mm z przodu i 276mm z tyłu
- tarcze i klocki TEXTAR
BODY-KIT:
- nowy dach "moherowy" z Pietrygi
- style bar
ŚRODEK:
- czarna seria z kiera Nardi
- boczki z wersji Phoenix
- fotele skórzane Phoenix
CAR-AUDIO: seria
INNE: -
MOC: 145 kunióf
PLANY:PLANY:
na najbliższe 2 sezony:
- brązowe skóry z Phoenixa - już kupione jadą do mnie
- Eibachy + AGXy - tez już prawie są
- klimatyzacja - zaczynam szukać
- wydech
- felgi
- pełna korekta lakieru + powłoka kwarcowa
- duck tail
- roll bar
- szmaciany dach
- i kilka innych pewnie po drodze
a następnie:
- ROTREX
lepsze foty na dniach: