LEXUS LS400 4.0 V8 1UZ-FE VVTi
Napisane: 2018-10-28, 23:07
Po sprzedaży Volvo S80 i wielu przemyśleniach szukałem auta na co dzień (Accord VIII, Avensis III, Citroen C5 II) serce wygrało z rozumem i kupiłem jednak LS400, jestem pod ogromnym wrażeniem jakie to jest! ten samochód mocno spełnia moje oczekiwania dotyczące komfortu podróżowania, po przesiadce z Volvo S80 D5 przeskok jest jakby o dwa segmenty
Interesował mnie tylko i wyłącznie UCF20 z lat 97-00r dlatego że jest większy niż jego starsze wersje i dużo bardziej dopracowany mechanicznie.
Praca silnika to poezja dla uszu, pneumatyczne zawieszenie robi mega robotę w trasie (bez tego nie kupuje się LS'a !), na nierównościach nic nie trzeszczy a materiały we wnętrzu są wysokiej jakości. Przy spokojnej jeździe mam wrażenie że jadę samochodem elektrycznym bez silnika spalinowego, skrzynia pracuje niesamowicie gładko.
Całe to auto jest motoryzacyjnym dziełem sztuki, żałuję że tak późno kupiłem LS400, to moja nowa pasja
To jest ciężkie auto luksusowe a silnik 4.0 V8 spala w trasie z wioskami poniżej 10L/100km co mnie zaszokowało! , porusza się lekko jakby ważył tyle co CRX
DANE TECHNICZNE:
rok produkcji: 2000 (polift, ostatni rok produkcji)
przebieg w dniu zakupu: 235.000km
silnik: 4.0 V8 + VVTi (zmienne fazy rozrządu), wytrzymuje przebiegi powyżej 1 mln. km.
moc: ~284KM, 400Nm
0-100km/h: 6.9s
v-max: ograniczone elektronicznie do 250km/h
skrzynia: klasyczny automat 5-biegowy (wytrzymuje 700 tyś. km.)
Wyposażenie:
- elektrycznie składane lusterka + podgrzewanie + fotochrom
- telefon
- nawigacja z dotykową obsługą multimediów i klimatyzacji
- el regulowane fotele (wraz z odcinkiem lędźwiowym i zagłówkiem)
- el regulowana kierownica (odjeżdża przy wyjęciu kluczyka i podjeżdża przy włożeniu kluczyka)
- pamięć fotela kierowcy, lusterek i kierownicy
- el. regulacja pasów
- światła ksenonowe
- spryskiwacze lamp
- pneumatyczne zawieszenie
- możliwość ręcznego zwiększenia prześwitu
- amortyzatory aktywne ze zmienną siłą tłumienia (działają automatycznie)
- czujnik zmierzchu
- lusterko wewnętrzne fotochrom
- ..........................
- aksamitnie pracujące V8
idealny duet
Interesował mnie tylko i wyłącznie UCF20 z lat 97-00r dlatego że jest większy niż jego starsze wersje i dużo bardziej dopracowany mechanicznie.
Praca silnika to poezja dla uszu, pneumatyczne zawieszenie robi mega robotę w trasie (bez tego nie kupuje się LS'a !), na nierównościach nic nie trzeszczy a materiały we wnętrzu są wysokiej jakości. Przy spokojnej jeździe mam wrażenie że jadę samochodem elektrycznym bez silnika spalinowego, skrzynia pracuje niesamowicie gładko.
Całe to auto jest motoryzacyjnym dziełem sztuki, żałuję że tak późno kupiłem LS400, to moja nowa pasja
To jest ciężkie auto luksusowe a silnik 4.0 V8 spala w trasie z wioskami poniżej 10L/100km co mnie zaszokowało! , porusza się lekko jakby ważył tyle co CRX
DANE TECHNICZNE:
rok produkcji: 2000 (polift, ostatni rok produkcji)
przebieg w dniu zakupu: 235.000km
silnik: 4.0 V8 + VVTi (zmienne fazy rozrządu), wytrzymuje przebiegi powyżej 1 mln. km.
moc: ~284KM, 400Nm
0-100km/h: 6.9s
v-max: ograniczone elektronicznie do 250km/h
skrzynia: klasyczny automat 5-biegowy (wytrzymuje 700 tyś. km.)
Wyposażenie:
- elektrycznie składane lusterka + podgrzewanie + fotochrom
- telefon
- nawigacja z dotykową obsługą multimediów i klimatyzacji
- el regulowane fotele (wraz z odcinkiem lędźwiowym i zagłówkiem)
- el regulowana kierownica (odjeżdża przy wyjęciu kluczyka i podjeżdża przy włożeniu kluczyka)
- pamięć fotela kierowcy, lusterek i kierownicy
- el. regulacja pasów
- światła ksenonowe
- spryskiwacze lamp
- pneumatyczne zawieszenie
- możliwość ręcznego zwiększenia prześwitu
- amortyzatory aktywne ze zmienną siłą tłumienia (działają automatycznie)
- czujnik zmierzchu
- lusterko wewnętrzne fotochrom
- ..........................
- aksamitnie pracujące V8
idealny duet