S4 B5 by Miniol stg1 460km 560nm ---> next stg 600+
Napisane: 2018-11-12, 20:38
Jakiś czas temu postanowiłem kupić daily które nie będzie gruzem jak wszystkie poprzednie kiedy się odkładało każdą złotówkę na rexa
Chciałem żeby było równie nietuzinkowe co rex w swoich czasach, mocne, rozwojowe, dobrze wyposażone i żeby mogło hasać na el pi dżi.
Ostatecznie kupiłem auto które wcześniej było tylko w sferze marzeń czyli Audi S4 B5
Auto kupione z myślą o stworzeniu z niego dość żwawego daily car'a, troszkę dowiedziałem się i nawet nie byłem świadom jakie to auto posiada możliwości
silnik seria 2.7 V6 BiTurbo 30V 260KM oraz 400NM
aktualnie 2.85 V6 BiTurbo 30V 480KM oraz 560NM
Miało być delikatnie ostatecznie popłynąłem za bardzo i auto posiada wyremontowany, zakuty i delikatnie rozwiercony silnik z potencjałem do 700KM z seri nie zostało praktycznie nic... Dodatkowo, Centralny Intercooler, wszystkie rury plastikowe które są bolączką bo pękają gumowe łączenia wyspawane i zrobione na stałe, większe hamulce, od podstaw zbudowany wydech, wzmocnione sprzęgło Sachs Performance, pozwala katapultować to auto z procedury i robić Pierwszą Setkę poniżej 4s a 100-200 nieco poniżej 9sek
Kilka Fotek z Budowy
Kolektor Ssący z całym osprzętem od Audi RS4 B5
Wydechy od Hammeraa 3'
kilka fotek wydechu przed założeniem
tu chyba IC ale nie jestem pewien
W Miedzy czasie kupiłem OZ Ultraleggera razem z hamulcami ZR17 z Audi Q7 Tarcza 330mm co by hamowało bo seryjne hamulce nie dają rady.
Ostatnia prosta.
Wygląd z zewnątrz nie wiele się zmienił
Dwie Fotki w towarzystwie RS'a <3
Obecnie auto znowu stoi u tunera na kilku poprawkach, jeździło przez wakacje z Mocą 460KM oraz 560NM
Po Odbiorzę z nowymi (większymi) turbinami liczę na moc w okolicach 650KM
Chciałem żeby było równie nietuzinkowe co rex w swoich czasach, mocne, rozwojowe, dobrze wyposażone i żeby mogło hasać na el pi dżi.
Ostatecznie kupiłem auto które wcześniej było tylko w sferze marzeń czyli Audi S4 B5
Auto kupione z myślą o stworzeniu z niego dość żwawego daily car'a, troszkę dowiedziałem się i nawet nie byłem świadom jakie to auto posiada możliwości
silnik seria 2.7 V6 BiTurbo 30V 260KM oraz 400NM
aktualnie 2.85 V6 BiTurbo 30V 480KM oraz 560NM
Miało być delikatnie ostatecznie popłynąłem za bardzo i auto posiada wyremontowany, zakuty i delikatnie rozwiercony silnik z potencjałem do 700KM z seri nie zostało praktycznie nic... Dodatkowo, Centralny Intercooler, wszystkie rury plastikowe które są bolączką bo pękają gumowe łączenia wyspawane i zrobione na stałe, większe hamulce, od podstaw zbudowany wydech, wzmocnione sprzęgło Sachs Performance, pozwala katapultować to auto z procedury i robić Pierwszą Setkę poniżej 4s a 100-200 nieco poniżej 9sek
Kilka Fotek z Budowy
Kolektor Ssący z całym osprzętem od Audi RS4 B5
Wydechy od Hammeraa 3'
kilka fotek wydechu przed założeniem
tu chyba IC ale nie jestem pewien
W Miedzy czasie kupiłem OZ Ultraleggera razem z hamulcami ZR17 z Audi Q7 Tarcza 330mm co by hamowało bo seryjne hamulce nie dają rady.
Ostatnia prosta.
Wygląd z zewnątrz nie wiele się zmienił
Dwie Fotki w towarzystwie RS'a <3
Obecnie auto znowu stoi u tunera na kilku poprawkach, jeździło przez wakacje z Mocą 460KM oraz 560NM
Po Odbiorzę z nowymi (większymi) turbinami liczę na moc w okolicach 650KM