ITR DC2 by Hitman
Napisane: 2020-11-11, 23:12
MODEL: Integra Type R DC2 - 1999r
SILNIK: B18C
UKLAD DOLOTOWY: Seria, OEM Airbox + Wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: Wydech 2,36", końcowy OEM Look by Mar-Tec
PLAN: Kolektor wydechowy TODA 4-2-1
UKLAD NAPĘDOWY: Seria; S80
ZAWIESZENIE: Gwint TEIN, poliuretan
UKLAD HAMULCOWY: Seria 282/260, przewody w stalowym Oplocie
PLAN: Zaciski Spoon
Felgi i Opony: Felgi Enkei Yamato 16x7, Opony Advan Fleva 205/45
PLAN: Kute JDM Felgi 16", Opony AD08R
WNĘTRZE: Czerwone Recaro, Klimatyzacja, el. lusterka, el. szyby
OPIS: Udało sie spełnić moje kolejne motoryzacyjne marzenie i chyba ostatnie, kiedyś takim marzeniem był dla mnie ED9 ITR chodził mi po głowie już od kilku lat, ale zawsze kasa się rozchodziła lub kończyło się inwestycjami do 4g. koniec końców udało sie zmotywować żeby odłożyć troche kasy na ten cel, generalnie z zakupem spoźniłem sie jakieś 2 lata, ciężko znleźć coś sensownego a ceny tych lepszych sztuk poszły mocno w górę, byłem już bliski rezygnacji i przygotowany że będzie trzeba odłożyć większą sume i przywieźć coś konkretnego z Niemczech Koniec końców udało sie trafić całkiem fajny egzemplarz w polsce jeszcze za "normalne" pieniądze. Wizja na auto na początku była zrobić na lalke i trzymać pod kocem, ale uznałem, że auto z przebiegiem powyzej 200k km to żaden stan kolekcjonerski i póki co będzie slużyło mi jako jako daily, które ma dobrze wyglądać i dawać frajde z każdego pokonanego kilometra Udało się już troche odchamić samochód tzn. wyleciał okropnie głośny końcowy od RM Motors zastąpiony OEM Lookiem od Mar-tec, a zamiast parówy wpadł OEM AirBox z wkładką KN, dodatkowo ściągnąłem czarną folie z szyb. na wiosne zostaje jeszcze zrobić konserwacje poza tym auto nie wymaga większego wkładu, doprowadzić do jak najlepszego stanu wyposażyć w fajne JDMowe fanty i jeździć