Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Malcolm Feth » 2007-01-25, 15:12
przez Lemens » 2007-01-25, 16:12
przez Fire » 2007-01-25, 18:36
przez polkar » 2007-01-25, 18:39
przez Bastek » 2007-01-25, 18:44
przez sajder » 2007-01-25, 19:12
przez crxmen » 2007-01-25, 19:32
przez Malcolm Feth » 2007-01-25, 20:05
przez kamilos » 2007-01-25, 21:49
przez oasisliam » 2007-01-25, 22:53
przez Iron man » 2007-01-25, 23:02
przez oasisliam » 2007-01-25, 23:13
przez Bastek » 2007-01-25, 23:20
Iron man napisał(a):no tak.. piękna kobieta i CRX - faktycznie lipa
przez Iron man » 2007-01-25, 23:56
oasisliam napisał(a):oj iron man - typowy lizus - liczysz na jakies profity?
przez Krychu » 2007-01-26, 00:05
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości