80k zlotych to chyba nie jest tak duzo. W 1992 jak del sol wchodzil na rynek w GB byl sprzedawany w granichach 16-19 tys Funtow. A wtedy tyle kasy to na pewno nie byl ekwiwalent naszych 80k zlotych (dzis coprawda jest P ) w '97 roku solki nadal kosztowaly mkolo 18k funtow, u nas funt stal wtedy za ponad 7 zlotych. Czyli solka byla warta prawie 130 000 Pln'ow. Troche duzo - nawet jak na dzisiejsze czasy, a wtedy to byl majatek. Mysle ze za 80k zlotych warto w CR-z'a by zainwestowac - przeciez za tyle samo pieniedzy to sie kupuje np.: dziadoskie Renault Megane Privilge...
BTW: nie wie ktos ile kosztowaly CRX II kiedy wchodzily na rynek?
Ogólnie fajne autko , tylko chciałbym aby miało koncepcję CRX 2 gen. czyli
Lekkie nadwozie
Mocny silnik N/A ze 200KM łatwo poddawane modyfikacją. Ulepszone np k20
Kilkanaście wersji dla każdego ( ciezkie=dobrze wyposażone, lekkie spartańskie- podstawowe wyposażenie)
no ja też bym chciał aby Honda poszła bardziej w II gen. ale podobieństwa są więc nie jest źle a co do wersji silnikowej to mam nadzieję, że gdy dojdzie już do produkcji to powstanie wersja CRZ R-type czy coś w ten deseń.
jestem Ciekaw jaka będzie cena, na początku tematu dyskutowano że koło 80 tys. teraz co by nie było jest kryzys w europie w branży motoryzacyjnej, zmniejszona produkcja przez brak popytu.
Najpiękniejszy widok dla oka.......... piękna kobieta w CRXie...... a jaka kobieta w CRXie nie jest piękna:D
wątpie czy powstanie wersja type-r , pewnie to bedzie jedna z szybszych hybryd i tyle , ale dziwne by było jakby nic nikomu nie mówiąc wpakowali samego benzyniaka
wracając do s2000, to niedługo ma wyjść s3000, także kontynuacja będzie nie wiązałbym wogóle tych aut z CRZ... idą w dwa różne kierunki i każdy jest dla innego odbiorcy...
Mój del Sol na części! --=> http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=60462 <=--