Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Malcolm Feth » 2005-09-27, 13:52
przez Robus » 2005-09-27, 14:02
przez Magnum » 2005-09-28, 07:01
przez falo » 2005-09-28, 10:35
przez Malcolm Feth » 2005-09-28, 12:51
przez rudzinski » 2005-10-02, 09:11
przez lechu » 2005-10-05, 14:24
przez Malcolm Feth » 2005-10-05, 16:49
przez kukus » 2005-10-05, 18:00
przez Davids » 2005-10-06, 02:10
przez jony » 2005-10-06, 21:45
przez VEN » 2005-10-06, 21:52
przez _TrotyL_ » 2005-10-06, 21:52
przez jony » 2005-10-06, 21:55
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości