Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez czak » 2009-08-26, 14:34
przez wrobellos » 2009-08-26, 22:43
przez Hetman » 2009-08-28, 12:56
przez colwers28 » 2009-08-28, 15:09
przez wrobellos » 2009-08-28, 16:00
przez MarTfYdOg » 2009-08-28, 16:26
przez bociekpl » 2009-08-28, 18:57
przez extass-81 » 2009-08-28, 19:42
przez polkar » 2009-08-28, 20:19
przez Nicram » 2009-08-29, 01:50
przez Przemek_3gen » 2009-08-29, 02:09
przez Tiger » 2009-08-29, 17:47
przez Draka21 » 2009-08-30, 03:01
przez extass-81 » 2009-08-30, 20:31
przez wrobellos » 2009-08-30, 22:25
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości