Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Rybcia180 » 2009-12-11, 01:47
przez Tomasz » 2009-12-12, 10:19
przez mastacrx » 2009-12-12, 15:11
przez Tonek » 2009-12-12, 15:27
przez vit » 2009-12-12, 16:53
przez SZama89 » 2009-12-12, 17:40
przez Malcolm Feth » 2009-12-12, 17:49
przez biaziu » 2009-12-12, 19:26
przez wrobellos » 2009-12-12, 20:35
przez res » 2009-12-13, 00:38
przez polkar » 2009-12-14, 10:03
przez marioCRX1 » 2009-12-14, 11:16
przez biaziu » 2009-12-14, 16:10
przez Badej » 2009-12-14, 17:50
przez konrad » 2009-12-15, 17:21
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości