Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Tybet » 2011-08-18, 20:24
przez AWEK » 2011-08-18, 20:32
przez sebas » 2011-08-18, 20:58
przez AWEK » 2011-08-18, 21:29
sebas napisał(a):AWEK, rzeźbisz ją ręcznie pilnikiem z 1 kawałka metalu ?
przez Bordowa Bestia WWA » 2011-08-19, 16:18
przez polkar » 2011-08-19, 18:54
przez TenTypMalolat » 2011-08-19, 19:58
przez Frajt » 2011-08-19, 20:35
przez TenTypMalolat » 2011-08-19, 20:53
przez szyss » 2011-08-20, 01:27
przez sebas » 2011-08-21, 02:02
przez AWEK » 2011-08-21, 12:12
przez TenTypMalolat » 2011-08-21, 12:29
przez Ryba88 » 2011-08-21, 16:12
przez Frajt » 2011-08-21, 18:12
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości