Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Thomson » 2006-08-20, 14:53
przez Roman » 2006-08-21, 08:38
przez Guma3D » 2006-11-05, 20:17
przez kubar » 2006-11-05, 20:43
mastacrx napisał(a):teraz tak na powaznie, czy zdrowe(mam na mysli seryjne) Z5 wciagnie VR6? w sumie VR6 ma troche mocy
przez kukus » 2006-11-05, 21:38
przez kubar » 2006-11-05, 22:08
kukus napisał(a):ale zescie mieso rozmrozili
przez marcin_crx » 2006-11-05, 22:10
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości